Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار در استان تا اوایل روز دوشنبه است و اوج فعالیت سامانه فعال تا قبل از ظهر فردا است.

امروز سرما و یخبندان توام با بارش عمدتاً برف استان را کاملاً فرا خواهد گرفت و از این‌رو براساس هشدار سطح زرد شماره ۶۲ هواشناسی استان اردبیل رعایت موارد ایمنی به مردم توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ظهر دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه جوی نسبتاً پایدار توام با افزایش تدریجی دما به‌ویژه در طول روز در استان انتظار می‌رود.

از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی سرد و نسبتاً فعال دیگری مجدداً شاهد جوی ناپایدار در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل هواشناسی وضعیت جوی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران