Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی قطعی سعید حسین‌پور در نیم فصل باعث شده تا باشگاه به دنبال راهکاری برای سود بردن از این اتفاق باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید حسین‌پور ، هافبک جوان پرسپولیس بعد از اینکه در نیم فصل اول فرصتی برای خودنمایی در ترکیب سرخپوشان به دست نیاورد، قصد جدایی و تجربه فضای جدیدی دارد. در این رابطه باشگاه و کادرفنی نیز توافق خود را با این انتقال با پیش شرط قرضی بودن آن را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حسین‌پور که از نساجی مازندران نیز پیشنهاد جدی دریافت کرده، اکنون با شرط انتقال قرضی با مشکل مواجه شده است. اکنون اما موضع جدیدی در این انتقال شکل گرفته است.

گفته می‌شود باشگاه شهرخودرو و مهدی رحمتی بی تمایل نیستند که این هافبک جوان و تکنیکی را به خدمت بگیرند و از سوی دیگر با توجه به درخواست باشگاه پرسپولیس برای انتقال علی نعمتی، مدافع شهرخودرو به این تیم، شاید اکنون رایزنی برای این انتقال با میز مذاکره با نام این دو بازیکن صورت گیرد.

باشگاه شهرخودرو با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز به تعهدات خود در خصوص مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی عمل نکرده، نسبت به این موضوع موضع گیری کرده و گفته می‌شود شکایتی نیز در این خصوص تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است. با این حال با توجه به اینکه اکنون دو باشگاه خواهان انتقال سعید حسین پور و علی نعمتی هستند، شاید این انتقال را بتوان در ادامه متصور شد.

پرسپولیس در خط دفاعی خود به دنبال جذب مدافع است و از سوی دیگر شهرخودرو نیز با جدایی روح الله سیف اللهی و صادقی به دنبال تقویت خود در خط میانی است و باید دید وضعیت حسین پور و نعمتی به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه شهرخودرو مهدی رحمتی باشگاه شهرخودرو سعید حسین پور مهدی رحمتی سعید حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن