Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان و محل اردوی خارجی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان ۲۰۲۱ مشخص شد. خبرگزاری میزان - براساس آخرین اعلام برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان در رشته سرعت، این رقابت‌ها قرار است در صورت عدم اوج‌گیری کرونا در خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود و تیم ملی ایران نیز برای حضوری قدرتمند در این مسابقات خود را آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو و بنابه درخواست کادر فنی و رکابزنان تیم ملی برای حضور در رویدادی تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، فدراسیون دوچرخه سواری با رایزنی و مکاتباتی که داشته امکان برگزاری یک اردوی برون مرزی و حضور در مسابقاتی تدارکاتی را در نظر گرفته و قرار است تیم سرعت ۱۰ روز پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان حضور پیدا کرده و اردو بزند.

همچنین قرار است رکابزنان ایرانی در مسابقات داخلی کشور قزاقستان نیز شرکت کنند تا ضمن قرار گرفتن در شرایط مسابقه، بتوانند به خوبی خود را با وضعیت آب و هوایی قزاقستان وفق دهند.

 

بیشتر بخوانید: اعلام زمان اردوی دوم تیم ملی دوچرخه سواری سرعت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری پیست سرعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری پیست سرعت دوچرخه سواری برای حضور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته