Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر نوربخش مدرس انستیتو کشتی در رشته‌فرنگی بابیان این مطلب افزود: پس از شیوع کرونا این دو کارگاه شروع کار انستیتو کشتی در استان‌ها بود و خوشبختانه هیئت‌های کشتی همکاری خوبی را با ما داشتند.

وی در مورد کلاس‌های برگزارشده گفت: کلاسی که در سیستان و بلوچستان برگزار شد کنترل و دانش‌افزایی مربیان و همچنین استاژ مربیگری بود که در سه روزی که زمان داشتیم توانستیم اطلاعات فنی خوبی را به نفرات حاضر انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش ادامه داد: کلاس کرمان نیز در ۲ روز برگزار شد و در آنجا نیز به نظر من مربیان در بخش فرنگی به دلیل اینکه این استان سابقه‌ی خوبی در کشتی فرنگی دارد، به فنون آشنا بودند و مهارت‌های لازم را داشتند.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برگزاری کلاس‌های انستیتو کشتی گفت: این تازه شروع کار است و ما زمان زیادی تا برگزاری کلاس‌های آموزشی در سراسر کشور داریم.

وی در مورد برگزاری این کلاس‌ها گفت: برگزاری این دوره‌ها خوب است، اما به نظر من مدت‌زمان ۲ یا ۳ روز برای آموزش کامل به مربیان اصلاً کافی نیست و حداقل باید یک هفته زمان داشته باشیم تا مسائل فنی را بیان کنیم و یک هفته نیز بتوانیم به‌صورت تئوری به آموزش مربیان بپردازیم.

نوربخش ادامه داد: در این مدت‌زمانی که داشتیم سعی کردیم که فنون کاربردی و پایه را آموزش دهیم و مشکلات فنی مربیان را برطرف کنیم.

وی در مورد مشکلات موجود در مربیگری کشور گفت: باید در مورد آموزش پایه آسیب‌شناسی شود و مشکلات اصلی مشخص گردد، چیزی که در این کلاس‌ها برای ما مشهود بود نحوه گارد گرفتن صحیح و درگیری با حریف بود که روی آن کارکردیم.

نوربخش در مورد طرح همسان‌سازی آموزش‌ها گفت: یکسری سرفصل را در انستیتو مشخص کردند و باید طبق آن آموزش‌ها اجرایی شود، اما با این زمان محدود و تنوع فنون باید وقت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم کیفیت کار را بالا ببریم، اما به‌هرحال ما در این کلاس‌ها فنونی را که تشخیص دادیم کاربردی‌تر است و فنون پایه است به‌صورت گلچین به مربیان آموزش دادیم.

وی ادامه داد: بحث همسان‌سازی تمرینات یعنی رعایت اصول روش تدریس که کار بسیار خوبی است، اما باید ابتدا مدرسین خودشان کارگاه‌هایی را برای انجام این امر برگزار کنند که ما یک کارگاه مفید یک‌روزه را در این زمینه داشتیم، اما به نظرم باید تعداد و زمان این کارگاه‌ها بیشتر شود.

نوربخش اظهار داشت: مدرسان کشتی باید باهم کار مشترک داشته باشند و در مورد نحوه آموزش فنون همفکری و اجماع داشته باشد و اطلاعات همدیگر را به اشتراک بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث همسان‌سازی تمرینات کار می‌برد و نیاز به زمان دارد و ما باید اصول مشترک و یکسانی را برای آموزش داشته باشیم و فنون کشتی زیاد است و هر فن انواع مختلف دارد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد