Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی تاکنون وام‌های کرونایی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: ۱۵ اسفند ماه امسال آخرین مهلت ارسال مدارک باشگاه‌های زیان دیده کرونا خواهد بود.

رضا خرم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با دستورالعمل ستاد ملی کرونا و بانک مرکزی مجموعه های زیان دیده از سالجاری مدارک خود را به سامانه کارآ ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از این تاریخ نیز مدارک باشگاه‌های زیان دیده تا این مدت بررسی می‌شود گفت: میزان وام های کرونا برای هر نفر ۱۶ میلیون تومان و سقف آن برای باشگاه‌های بزرگ نیز تا ۴۸۰میلیون تومان خواهد بود.

رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از ارسال دستورالعمل های بهداشتی برای واحدهای ورزشی آبی و چند منظوره خبرداد و گفت: در این شیوه نامه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ظرفیت حدود ۳۰ نفر در هر سانس، ضدعفونی کردن مکرر دوش ها تاکید شده است.

خرم اضافه کرد: بازرسان این نهاد طی ماه گذشته(بهمن ماه) ۶۰ مورد نظارت از باشگاههای ورزشی را داشته اند که از این تعداد ۸ مورد تذکر کتبی را دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال آیا برای فعالیت مجدد ورزش های رزمی، پر برخورد و سالنی اقدامی صورت گرفته شده است یا خیر؟ تاکید کرد: با توجه به زرد بودن شرایط تهران هنوز دستور العمل ستاد کرونا مبنی بر فعالیت آنها صادر نشده است.

رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: در حال حاضر فعالیت ورزش های انفرادی، کم برخورد، بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و فضاهای باز هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران وجود دارد که با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته خسارت زیادی را متحمل شده اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Elz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زیان دیده استان تهران بر فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر زیر مربوط به تهران در سال‌های دور هستند، در این تصاویر از اتوبوس‌های دو طبقه گرفته تا خیابان برفی و همچنین کیوسک‌های قدیمی تلفن دیده می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899212

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟