Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@18:27:27 GMT

قالیباف:بودجه فعلی مطلوب ما نیست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۵۱۲

قالیباف:بودجه فعلی مطلوب ما نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ دارای اشکالات جدی بود اما مجلس راه تحول بودجه به نفع مردم را به دولت نشان داد. ناطقان:  محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک ماه رجب و ولادت امام جواد(ع)، به بررسی بودجه سال آینده در مجلس پرداخت و گفت: بودجه کل کشور وارث چند دهه عملکرد اقتصادی دولت‌ها است و بخش قابل توجهی از اشکالات ساختاری در اقتصاد کشور به علت در اولویت نبودن اصلاح ساختار بودجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







وی تصریح کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ هم طبق همین عادت دیرینه و حتی بیشتر از اشکالات ساختاری مرسوم دارای اشکالات جدی بود و معیشت مردم را در معرض آسیب قرار می داد. کمیسیون تلفیق اصلاحات مهمی را در این لایحه اعمال کرد و راه تحول بودجه به نفع مردم را به دولت نشان داد.
منبع: مهر برچسب ها: بودجه ، ناطقان ، مطلوب ، دولت ، مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بودجه ناطقان مطلوب دولت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست