Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورجعلی علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک شب گذشته راه این تعداد روستاها را بسته است، افزود: این روستاها در مناطق کوهستانی شهرهای مرند، ورزقان، جلفا، شبستر، هشترود، چاراویماق، بستان آباد، اهر، سراب، میانه و مراغه واقع هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود راه ارتباطی این روستاها تا پایان امروز بازگشایی شود، اظهار داشت: شب گذشته به علت افت شدید دما و برای جلوگیری از لغزندگی راه های ارتباطی استان ۲ هزار و ۵۴۰ تن نمک استفاده شده و ۱۱ هزار و ۴۶۰ کیلومترباند از راه های ارتباطی برف روبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف و کولاک هم اکنون راه های اصلی و فرعی استان و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده ولی رانندگان برای تردد در آن ها باید احتیاط کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه هم اکنون در گردنه سائین در مسیر سراب - اردبیل کولاک وجود دارد، ادامه داد: ارتفاع برف در برخی شهرهای استان از جمله اهر، سراب و چاراویماق به حدود ۳۵ سانتی متر رسید.

وی یادآوری کرد: راهداران از شب گذشته به ۷۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و ۲۵ نفر را در راهدارخانه ها اسکان دادند.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بارش برف تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی بارش برف تردد جاده ای اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی