Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۷ هزار و ۹۹۶ نفر در استان جهت دریافت ۲۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده است.

وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات، اضافه کرد: تاکنون بانک ملی ایران با سه هزار و ۳۱۵ پرونده، بانک سپه با سه هزار و ۲۶۶ فقره، بانک تجارت با ۲ هزار و ۸۴۸ فقره، بانک ملت با ۲ هزار و ۸۲۶ فقره و بانک صادرات با هزار و ۹۷۸ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی را ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی گفت: آخرین مهلت ثبت نام و درخواست تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تعیین شده است ولی با توجه به وضعیت کرونایی استان در صورت تمدید مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به آسیب شناسی و راستی آزمایی تسهیلات پرداختی کرونا گفت: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه صفرعلی طاهری به عنوان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان، افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه های مجری و متولی شاهد اقدامات جدی و موثر در حمایت از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا و تسریع در پرداخت تسهیلات به این مشاغل در شهرستان تاکستان باشیم.

برچسب‌ها بانک تجارت تسهیلات بانکی ویروس کرونا بانک ملت ایرنا بانک سپه بانک سپه بانک ملی ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک تجارت تسهیلات بانکی ویروس کرونا بانک تجارت تسهیلات بانکی ویروس کرونا بانک ملت ایرنا بانک سپه بانک سپه بانک ملی ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!