Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو انجمن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تعداد زیادی از قطعه سازان کشور برای ادامه تولید منزل شخصی خود را فروخته و خرج ادامه کار کرده‌اند‌، گفت: قطعه‌سازان ۴۳ هزار میلیارد تومان از خودروسازان طلب دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد، رضا رضایی در دیدار مدیرعامل ایران خودرو با جمعی از تولید کنندگان و سازندگان قطعات در شهرک صنعتی نظرآباد، اظهار داشت: جامعه قطعه سازی یک جامعه استراتژیک در کل دنیا است که اشتغال پایدار ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم| نقد جدی منوچهر منطقی به صنعت خودرو/ سرهم بندی می‌کنیم نه خودروسازیواگذاری مکرر زمین مربوط به راه‌اندازی شرکت خودروسازی در خمین پیگیری می‌شودزیان 17هزار میلیارد تومانی 2خودروساز کشور/ رانت قیمت‌گذاری دستوری به جیب چه کسانی می‌رود؟

وی افزود: قطعه سازان در همه دنیا مورد توجه دولت‌ها هستند و دولت‌ها با شدت این صنعت را حفظ می کنند.

رضایی با بیان اینکه مشکل قیمت را با مدیران چندین بار است در میان گذاشته ایم ، بیان کرد: جامعه قطعه سازی مقاومت اقتصادی و جهش تولید را محقق می کند و دولت هیچ کمکی در مورد قطعه سازی نکرده است.

وی با بیان اینکه قطعه سازان در شرایط بدی هستند و بانک‌ها و گمرک با قطعه سازان همکاری نمی کنند، عنوان کرد : قطعه سازان 43 هزار میلیارد تومان از خودروسازان طلب دارند.

این تولید کننده با بیان اینکه اکثر قطعه سازان منزل خود را برای تولید فروختند، تصریح کرد: وضعیت قیمت گذاری با این شرایط در وضعیت خوبی نیست.

وی با بیان اینکه مدیران دولتی در استان تا اندازه توان کمک می‌کنند ، ادامه داد: قوانین باید در این زمینه اصلاح شود و بانک مرکزی قوانین دست و پا گیری دارد که به تولید آسیب می‌رساند .

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ وامی نگرفته ایم، ادامه داد: استان البرز یک استان استراتژیک است و قطعه سازان بزرگی در این استان هستند و حدود 30 درصد قطعات مورد نیاز واحد‌های خودروسازی در البرز تامین می‌شود.

رضایی با بیان اینکه بانکها در خرید دین با قطعه سازان همکاری کنند، تصریح کرد: در صورت ادامه حمایت قطعا می‌توان به رونق و جهش تولید کمک کرد.

انتهای پیام /ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعه سازان قطعه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان