Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از بسته فیلم کوتاه «108 دقیقه از یک قرن» در باغ موزه خانه سینما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رونمایی بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» یکم اسفندماه در سینماتوگراف موزه سینمای ایران با حضور جمعی از هنرمندان، عوامل فیلم ها، اهالی رسانه و تماشاگران برگزار شد.

این مراسم ساعت ۱۶، با امضای کارگردانان فیلم‌های کوتاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس حضار برای تماشای آثار به داخل سالن راهنمایی شدند.

پیش از نمایش فیلم، نگار امیری مدیر روابط عمومی بسته فیلم کوتاه  «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» ضمن تشکر از تمامی هنرمندان و عکاسان و میهمانانی که به تماشای این بسته فیلم کوتاه و مراسم آیین دیدار آمده بودند گفت: حضور مهمانان و عزیزانی که در شرایط کنونی کرونا قدم بر چشم ما گذاشته‌اند باعث افتخار است و  امیدواریم در شرایط امن سینما که با فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شده و شاهد آن هستید، از تماشای فیلم‌ها لذت ببرید.

او در پایان خاطرنشان کرد: از همه عزیزان حاضر بابت حضورشان سپاسگزاریم.  هریک از شما رسانه‌ای هستید برای بهتر دیده شدن این آثار.  فرصت را مغتنم می شماریم تا از موسسه هنروتجربه که امکان اکران فیلم‌های کوتاه را فراهم کرده است، نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم.

در ادامه بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» که شامل 6 فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، «حفره» ساخته زهرا ترکمنلو، «بعدی» ساخته سعید صادقی سرارودی، «نیستن» ساخته علی میانجی، «راحانا» ساخته کاظم دانشی و «من او نیستم» ساخته پویا مامقانی است و پیش از این در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند، می‌شود.

در پایان مصاحبه تصویری کوتاهی با کارگردان‌های حاضر شد و هر کدام از فعالیت‌های آینده خود در عرصه فیلم کوتاه و برنامه‌ریزی برای ساخت آثار  جدیدشان سخن گفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۱۰۸ دقیقه از یک قرن بسته فیلم کوتاه دقیقه از یک قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد

دریافت 34 MB کد خبر 6094624

دیگر خبرها

  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان