Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلی بزم آور گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در قالب ایستگاه صلواتی به صورت رایگان توزیع می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) به همت بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: در قالب این ایستگاه صلواتی قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک به صورت رایگان توزیع شود تا در راستای حفظ سلامت مردم گامی هر چند کوچک برداریم.


وی بیان کرد: از روز گذشته با تهیه پارچه مخصوص کار دوخت ماسک در کارگاه تولیدی کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور آغاز شده و تعدادی از بانوان مسجدی در دوخت ماسک مشارکت دارند.


بزم آور ابراز کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نیست بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه جشن را صرف تهیه ماسک کرده و ماسک های تولیدی را در بین اهالی روستا و دانش آموزان یک مدرسه توزیع کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کارگاه تولیدی ماسک کانون همچنان فعال است و به مناسبت های مختلف ماسک های تولیدی در بین اقشار جامعه توزیع می شوند.


وی اضافه کرد: همچنین در این ایستگاه صلواتی مولودی پخش می شود، مسجد و محله نیز با کمک بچه های مسجدی متناسب با این ایام فضاسازی و آذین بندی می شود.


بزم آور اظهار کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم ۱۲ سری لوازم التحریر را به دانش آموزان نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی، اهدا کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: یکی از برنامه های سالروز ولادت حضرت علی (ع)، اجرای مسابقه سیره علوی ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان است که در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این روز فرخنده برگزاری جلسه قرائت دعای توسل، زیارت عاشورا و نیز ختم قرآن کریم است که با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون به صورت مجازی برگزار می شود.


بزم آور ابراز کرد: ثواب قرائت این ادعیه و ختم قرآن کریم به ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) هدیه می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: ما با اجرای این برنامه ها در نظر داریم بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) را به نحو احسن برگزار کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک توزیع ماسک رایگان ولادت حضرت علی ع ماسک سالروز ولادت حضرت علی ایستگاه صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود