Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران ادعا کرد انتخابات هیأت فوتبال این استان دارای ابهامات زیادی است

7 نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات هیات فوتبال استان تهران به نشانه اعتراض در این انتخابات شرکت نخواهند کرد و آنها حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم شکایت کرده ‌اند.

به گزارش طرفداری، علیرضا یزدانی در مورد برگزاری انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران که فردا (دوشنبه 4 اسفند) برگزار می ‌شود به فارس گفت:

15 نامزد تأیید صلاحیت شده در این انتخابات داریم اما چند نفری از این نامزدها به نحوه برگزاری این انتخابات معترض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد ما این نیست که انتخابات هیأت تهران برگزار نشود بلکه معتقدیم انتخابات هیأت فوتبال تهران با رعایت تشریفات قانونی برگزار شود.

یزدانی افزود:

‌در حال حاضر برگزاری انتخابات 4 اسفند هیأت فوتبال تهران ابهامات زیادی دارد. اولین ابهام این است که چرا می‌خواهند این انتخابات را با اساسنامه قبلی هیأت فوتبال تهران برگزار کنند حالا که فدراسیون فوتبال اساسنامه جدیدی دارد آیا بهتر نیست چند ماه دیگر صبر کنیم و انتخابات هیأت فوتبال تهران با اساسنامه جدید این هیأت برگزار شود؟ اولین اعتراض ما این بود و به همین خاطر هم در تاریخ 13 شهریور 98 بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال به فدراسیون فوتبال و داورزنی معاون وقت وزارت ورزش اعلام کرد که اساسنامه هیأت‌های فوتبالی استانی باید اصلاح شود، از سوی دیگر ما شاهد آن هستیم که برخی‌نهادهای غیر فوتبالی از جمله وزارت ورزش قصد دخالت در برگزاری انتخابات را دارند.

یزدانی با اشاره به زمان مورد نظر برای ثبت‌نام نامزدها عنوان کرد:

اشکال دیگری که در انتخابات هیأت فوتبال استان تهران دیده می‌شود این است که براساس همین اساسنامه هیأت فوتبال ثبت‌نام نامزدها در انتخاب هیأت باید 90 روز قبل انجام شود که به همین دلیل زمان ثبت‌نام‌ها، ثبت نام قبلی انتخابات ابطال شد. از سویی دیگر هیأت فوتبال تهران در تاریخ 29 اردیبهشت 95 به عنوان یک مؤسسه غیرتجاری، فرهنگی در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. شرکتی که قرار است براساس اعلام خود متعهد به مفاد اساسنامه‌های فیفا، AFC و فدراسیون فوتبال باشد و مصوبات مجمع عمومی را هم نهادینه کند. از سویی دیگر براساس همان اساسنامه هیأت فوتبال اعضای هیأت مدیره این شرکت از جمله دکتر شیرازی در تاریخ 29 اردیبهشت 99 از اعتبار منقضی شده‌اند و حالا چگونه می‌خواهند این انتخابات را برگزار کنند؟

یزدانی ادامه داد:

اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری انتخابات 4 اسفند نیز گنگ و مبهم بود در حالیکه بین یک هفته تا 15 روز باید اعضای مجمع از انتخابات خبردار شوند که براین اساس انتخابات هیأت فوتبال تهران باید 8 اسفند 99 انجام شود. از سوی دیگر دعوتنامه‌ها باید به صورت کتبی ارائه شود نه به صورت فضای مجازی.

نامزد انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران با اشاره به ترکیب اعضای مجمع هیأت فوتبال تهران گفت:

در این مورد هم اشکالات زیادی وجود دارد؛ مثلاً وقتی بالاترین مربی استان یکی مثل حسین فرکی است که انصراف می‌دهد مربی بعدی باید یک مربی شاخص دیگر  باشد که ما چنین چیزی را نمی‌بینیم یا  سیدجلال حسینی که نماینده بازیکنان است او رذف کرده‌اند و بازیکن دیگری را برای این انتخابات برگزیده‌اند که اصلا نمیَ‌توان او را شاخص‌ترین بازیکن استان دانست.  حتی ترکیب مدیران باشگاهی شرکت‌کننده در انتخابات هیأت فوتبال تهران هم به طور دقیق انجام نشده است.

یزدانی عنوان کرد:

من و 6 نامزد دیگر انتخابات با توجه به این ابهامات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم همچنین درخواست خود را به بازرسی کل کشور و بازرسی تهران و همچنین فراکسیون مجلس ارائه کرده‌ایم حتی اگر این انتخابات برگزار شود فارغ از هر نتیجه‌ای که داشته باشد ما پس از آن به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد.

یزدانی در مورد اینکه چند نفر از نامزدها به این مسئله معترض هستند، گفت:

هفت نامزد تأیید صلاحیت شده به این روند انتخابات معترض هستند من و آقایان ایلکا، فتاحی، گودرزی، خاتونی، بدخشان و صالح نفرات معترض هستیم که به همین دلیل هم در انتخابات روز 4 اسفند در مجمع حاضر نخواهیم شد.

اخبار داغ 

علی کریمی از حضور در تلویزیون انصراف داد؛ این برنامه نمایشی است! محمود فکری در استقلال ماندنی شد درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل تماشایی ارلینگ هالند به شالکه (شالکه 0-2 دورتموند) یورگن کلوپ: شکست را عمیقا احساس می کنیم ولی راهی جز ادامه دادن به تلاش وجود ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات هیأت فوتبال تهران هیأت فوتبال استان تهران برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!