Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:22:45 GMT

احتمال نیمکت ‌نشینی بیرانوند برابر سنت ترویدن

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۹۱۵

آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند جدی نیست اما احتمال دارد سرمربی آنتورپ این دروازه بان را در بازی مقابل سنت ترویدن نیمکت نشین کند

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان آنتورپ بلژیک شاید در دیدار با سنت ترویدن نیمکت‌ نشین شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فوتبال نیوز بلژیک، علیرضا بیرانوند که در دیدار هفته گذشته آنتورپ برابر گلاسکو رنجرز اسکاتلند در لیگ اروپا به دلیل آسیب ‌دیدگی مجبور به ترک زمین شد، شاید دیدار امشب برابر سنت ترویدن در هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر بلژیک را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند چندان جدی نیست اما سرمربی آنتورپ در نهایت شاید تصمیم بگیرد دی وولف را درون دروازه تیمش قرار دهد.

اخبار داغ 

علی کریمی از حضور در تلویزیون انصراف داد؛ این برنامه نمایشی است! محمود فکری در استقلال ماندنی شد درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل تماشایی ارلینگ هالند به شالکه (شالکه 0-2 دورتموند) یورگن کلوپ: شکست را عمیقا احساس می کنیم ولی راهی جز ادامه دادن به تلاش وجود ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند سنت ترویدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران