Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ۳۳۶۵ بندرعباس به مقصد یزد، اعلام کرد: « این پرواز در ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه یزد ترک می‌کند که بعد از رسیدن به منطقه تقرب پرواز، در زمان درخواست خلبان برای فرود، هوای منطقه فرودگاه یزد به دلیل وزش باد شدید نامساعد می‌شود و خلبان برای رعایت ایمنی و براساس دستورالعمل به فروگاه جایگزین (فرودگاه مهرآباد) پرواز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد و براساس دستورالعمل، در مواقع این چنینی باید هر یک ساعت، گزارش هوای مقصد دریافت شود که براساس آخرین گزارش هواشناسی فرودگاه یزد مبنی بر مساعد شدن هوای فرودگاه، هواپیما در ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه مجدداً از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه یزد پرواز می‌کند. با رسیدن هواپیما به فرودگاه یزد و حاکم بودن شرایطی جوی نامساعد، این بار نیز خلبان تصمیم می‌گیرد برای ایمنی بیشتر پرواز، به فروگاه مهرآباد مراجعت کند. بر همین اساس پرواز در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند.

با توجه به تمام شدن مدت زمان پرواز کروی این پرواز (OVER DUTY) با جایگزین شدن کروی پرواز جدید و با دریافت گزارش هواشناسی در خصوص مساعد شدن هوا برای فرود، هواپیما در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه یزد ترک می‌کند.»

گفتنی است، شرایط بد جوی از جمله عواملی است که در صورت بروز آن شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند اقدام به لغو پرواز کنند اما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به جهت تکریم مسافران و با رعایت اصول ایمنی این پرواز را انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران ایر هواپیمای مسافربری فرودگاه مهرآباد ناوگان هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس