Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرجشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی هنری توانسته بسیاری از چهره های جوان را به عرصه فیلمسازی کشور معرفی کند گفت: تلاش می کنیم یکی از تخصصی ترین جشنواره های فیلم کشوربه شکل بین المللی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سید محمدرضا حسینی اظهار کرد: به مدد حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان وهمراهی دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی این وزارتخانه ،اداره کل ورزش وجوانان البرز ومعاونت اجتماعی شهرداری کرج جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با محوریت حوزه ازدواج و خانواده شکل گرفت و تاکنون دو دوره خود را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در دوره دوم شاهد افزایش کمی و کیفی آثار ارسالی بودیم و در بخشی ویژه با عنوان استعدادهای جوان چهره های جدیدی به عرصه هنر هفتم کشور معرفی شدند.

حسینی تولید محتوای جشنواره را یکی از اتفاقات کم سابقه در سطح کشور عنوان کرد و گفت: آثار برگزیده دوره دوم در قالب پکیج در سطح مراکز فرهنگی کشور توزیع شد واین بستر را مهیا کردیم تا فیلم های ساخته شده فرصت دیده شدن بهتر را داشته باشند.

وی حوزه ازدواج و خانواده را بستری مناسب برای تولید آثار هنری به خصوص در بخش فیلم دانست و گفت:جشنواره تدبیر وزندگی یکی از تخصصی ترین جشنواره هنری کشور است و در تلاشیم در دوره سوم این رویداد فرهنگی هنری را با کیفیت افزون تر وبا موضوعات متنوع تر برپا کنیم.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با اشاره به اینکه البرز خاستگاه این جشنواره است و این یک موفقیت برای استان جوان البرز محسوب می شود گفت: ظرفیت سازمان های مردم نهاد این استان در سطح کشور همواره مورد توجه بوده و خوشحالم که جشنواره تدبیر زندگی محصول این عیار بالا است.

حسینی در پایان به برنامه های این جشنواره برای دوره سوم اشاره کرد و گفت: در تلاشیم در دوره پیش رو جشنواره را به شکل بین المللی برگزار کنیم ضمن آنکه اضافه شدن بخش عکس به این جشنواره نیز در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه البرز تدبیر زندگی وزارت ورزش و جوانان ازدواج وخانواده جشنواره فیلم کوتاه تدبیر تدبیر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی