Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:25:03 GMT

نخستین حضور عمومی و علنی ترامپ پس از ترک کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۲۸۲۲

نخستین حضور عمومی و علنی ترامپ پس از ترک کاخ سفید

رئیس جمهور پیشین آمریکا قصد دارد در کنفرانس سالیانه اقدام سیاسی محافظه کاران سخنرانی کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا قصد دارد در کنفرانس سالیانه اقدام سیاسی محافظه کاران که قرار است اواخر ماه جاری در اورلاندو برگزار شود، سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین حضور عمومی و علنی ترامپ پس از ترک کاخ سفید به شمار می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، دو منبع آگاه در این باره گفتند: ترامپ قصد دارد درباره آینده حزب جمهوریخواه و جنبش محافظه کار صحبت کند. ترامپ همچنین در نظر دارد از سیاست های مهاجرتی بایدن انتقاد کند.

منازعه بین ترامپ- مک کانل و نگرانی‌ها از افزایش شکاف در حزب جمهوریخواهاولین اظهارنظر ترامپ درباره ایران پس از شکستش در انتخابات

 

سخنگوی اتحادیه محافظه کاران آمریکایی نیز تایید کرده است که ترامپ در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

وی گفت: ترامپ قرار است 28 فوریه یعنی در آخرین روز این کنفرانس سخنرانی داشته باشد.

این کنفرانس طی روزهای 25 تا 28 فوریه برگزار می شود. کنفرانس سالیانه محافظه کاران هر سال با حضور فعالان سیاسی، صاحبنظران سیاسی و نمایندگان جمهوریخواه در مریلند برگزار می شود ولی امسال به خاطر محدودیت های کرونایی این کنفرانس قرار است در اولاندو برگزار شود.

سخنرانی ترامپ در حالی است که اختلافات و دودستگی شدیدی در بین اعضای حزب جمهوریخواه پس از استیضاح ترامپ برای دومین بار و یورش طرفدارانش به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه ایجاد شده است. با این حال به نظر می رسد ترامپ همچنان در بین اعضای حزب جمهوریخواه محبوب است.

برخی اعضای بانفوذ حزب جمهوریخواه بر این باورند که ترامپ می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در انتخابات 2022 داشته باشد و این حزب بدون کمک ترامپ نخواهد توانست در انتخابات آتی به نتیجه و دستاورد چشمگیری برسد.

کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اواخر ژانویه به فلوریدا سفر کرد و دیداری با ترامپ داشته است. ظاهرا دو طرف درباره نقش ترامپ در انتخابات 2022 و بازپس گیری کنترل مجلس نمایندگان از سوی حزب جمهوریخواه صحبت کرده‌اند.

این در حالی است که روابط ترامپ با میچ مک کانل رهبر اقلیت مجلس سنا به شدت تیره و تار شده است.

میچ مک کانل و ترامپ پس از تبرئه رئیس جمهور پیشین آمریکا در دومین جلسه استیضاحش اظهارات تند و انتقادآمیزی را علیه یکدیگر بیان کرده‌اند.

مک کانل که قبلا یکی از قوی ترین متحدان ترامپ به شمار می رفت، در اظهاراتی تصریح کرد: ترامپ مسئول حمله مرگبار طرفداران افراطی اش به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه است که منجر به مرگ حداقل 5 نفر شد.

ترامپ نیز در اظهارات تندی پاسخ مک کانل را داد و گفت: حزب جمهوریخواه هرگز بار دیگر قوی و مورد احترام نخواهد شد، تا زمانی که مک کانل رهبر آن باشد.

ترامپ در واکنش به اظهارات مک کانل، افزود: میچ مک کانل یک مزدور سیاسی لجباز، عبوس و بی عاطفه است که اگر جمهوریخواهان بخواهند با او بمانند، دیگر پیروز نخواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب جمهوریخواه محافظه کاران مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام