Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: رفتار باشگاه تراکتور در مذاکره با سرمربی تیم در حالی که خطیبی با ما قراردارد غیر اخلاقی ، غیرقانونی و قابل پیگرد قانونی است.

به گزارش برنا از اراک ، مجید آنجفی در گفتگوی اختصاصی  با برنا افزود : اعضای هیئت مدیره از جمله اینجانب ، عصر روز شنبه به محض اعلام  خطیبی مبنی بر درخواست جدایی ، به شدت با جدائی ایشان  مخالفت نمودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجفی در ادامه اظهار داشت : از تعصب و وابستگی خطیبی به تیم تراکتور و مردم محترم تبریز واقف بودم و می دانستم که درصورت درخواست آن باشگاه ، نگه داشتن ایشان مشکل خواهد بود اما به عنوان کسی که نزدیکترین رابطه و دوستی را با ایشان داشتم انتظار نداشتم قبل از اعلام تصمیم خود به اعضای هیئت مدیره باشگاه با مدیران تراکتور مذاکره ، توافق و عکس بگیرند .

وی افزود : در این مورد و حین صحبت ، از ایشان خواستم در کنار ملاحظه درخواستهای هواداران و مدیران تراکتور ، عواطف و احساسات مردم اراک را که به این تیم و نتایج آن دل بسته اند ، سرمایه گذاری شرکت آلومینیوم و زحماتی که برای صعود تیم و کسب جایگاه فعلی نظر کشیده شده و همچنین وابستگی عاطفی بازیکنان و هواداران تیم به خود را در نظر بگیرند .

این مسئول در باشگاه اظهار داشت: برای اطمینان آقای خطیبی از حمایت همه جانبه باشگاه و به پیشنهاد خودشان ، همچنین برنامه ریزی جامع برای فصل بعد ، در جلسه قبل هیئت مدیره مصوب کردیم مدیرعامل باشگاه به فوریت نسبت به تمدید قرار داد سرمربی ، کادر فنی و بازیکنان مورد نظر آقای خطیبی اقدام نمایند.

مدیرعامل اسبق باشگاه آلومینیوم اراک گفت: امروز جلسه اضطراری هیئت مدیره را خواهیم داشت و تصمیمات بطور رسمی اعلام خواهد شد بنابراین گمانه زنیهای غیر رسمی افراد و رسانه ها مورد تایید هیئت مدیره و باشگاه نیست.

آنجفی در ادامه افزود : تصمیم فعلی هیئت مدیره ، اصرار بر بازگشت خطیبی ، حفظ کلیه بازیکنان تیم و جذب بازیکنانی است که ایشان برای تقویت تیم اعلام کرده اند.

 

وی در پایان گفت: صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر آن هم پس از انتظاری ۱۸ ساله و پس از آن ، کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول لیگ برتر در سایه همدلی ، تلاش شبانه روزی و بی حاشیه همه عوامل شرکت ، باشگاه ، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران و حمایت و انرژی مثبت آحاد مردم اراک بدست آمد و انتظار می رود رسول خطیبی علیرغم تعلق خاطر به باشگاه تراکتور و مردم تبریز از تصمیم خود صرف نظر نمایند و تیم را برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم آماده کند .

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسول خطیبی باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر 99 آلومینیوم اراک هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد