Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس انستیتو کشتی در رشته فرنگی گفت: برگزاری ۲ کارگاه آموزشی مربیان کشتی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تازه شروع کار ما بود.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی ناصر نوربخش با بیان این مطلب افزود: پس از شیوع کرونا این دو کارگاه شروع کار انستیتو کشتی در استان‌ها بود و خوشبختانه هیئت‌های کشتی همکاری خوبی با ما داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد کلاس‌های برگزار شده گفت: کلاسی که در سیستان و بلوچستان برگزار شد کنترل و دانش افزایی مربیان و همچنین استاژ مربیگری بود که در سه روزی که زمان داشتیم توانستیم اطلاعات فنی خوبی را به نفرات حاضر انتقال دهیم. کلاس کرمان نیز در ۲ روز برگزار شد و در آنجا نیز به نظر من مربیان در بخش فرنگی به دلیل اینکه این استان سابقه‌ خوبی در این رشته دارد، به فنون آشنا بودند و مهارت‌های لازم را داشتند.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برگزاری کلاس‌های انستیتو کشتی گفت: این تازه شروع کار ما است و ما زمان زیادی تا برگزاری کلاس‌های آموزشی در سراسر کشور داریم. برگزاری این دوره‌ها خوب است، اما به نظر من مدت زمان ۲ یا ۳ روز برای آموزش کامل به مربیان اصلاً کافی نیست و حداقل باید یک هفته زمان داشته باشیم تا مسائل فنی را بیان کنیم و یک هفته نیز بتوانیم به صورت تئوری به آموزش مربیان بپردازیم.

نوربخش در مورد مشکلات موجود در مربیگری کشور ادامه داد: در مدت زمانی که داشتیم سعی کردیم که فنون کاربردی و پایه را آموزش دهیم و مشکلات فنی مربیان را برطرف کنیم. باید در مورد آموزش پایه آسیب شناسی و مشکلات اصلی مشخص شود، چیزی که در این کلاس‌ها برای ما مشهود بود نحوه گارد گرفتن صحیح و درگیری با حریف بود که روی آن کار کردیم.

وی درباره طرح همسان سازی آموزش‌ها گفت: یکسری سرفصل را در انستیتو مشخص کردند و باید طبق آن آموزش‌ها اجرایی شود، اما با این زمان محدود و تنوع فنون باید وقت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم کیفیت کار را بالا ببریم، اما به هرحال ما در این کلاس‌ها فنونی را که تشخیص دادیم کاربردی‌تر و فنون پایه است که به صورت گلجین به مربیان آموزش دادیم.

مدرس انستیتو کشتی در رشته فرنگی تصریح کرد: بحث همسان سازی تمرینات یعنی رعایت اصول روش تدریس که کار بسیار خوبی است، اما باید ابتدا مدرسین خودشان کارگاه‌هایی را برای انجام این امر برگزار کنند که ما یک کارگاه مفید یک روزه را در این زمینه داشتیم، اما به نظرم باید تعداد و زمان این کارگاه‌ها بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسان کشتی باید با هم کار مشترک داشته باشند و در مورد نحوه آموزش فنون همفکری و اجماع داشته باشد و اطلاعات یکدیگر را به اشتراک بگذارند. بحث همسان سازی تمرینات کار می‌برد و نیاز به زمان دارد. ما باید اصول مشترک و یکسانی را برای آموزش داشته باشیم؛ فنون کشتی زیاد است و هر فن انواع مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: دیدار استاندار مازندران با اعضای تیم‌های ملی کشتی/ دبیر: اهمیت ویژه‌ای برای جامعه‌ کشتی مازندران قائلم

انتهای پیام/

برچسب ها: ناصر نوربخش فدراسیون کشتی کشتی فرنگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ناصر نوربخش فدراسیون کشتی کشتی فرنگی انستیتو کشتی شروع کار کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران