Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:06:33 GMT

دستگیری ۱۰ سارق با ۱۶ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۳۰۵۰

دستگیری ۱۰ سارق با ۱۶ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان اللهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن دولتی، داخل خودرو و موتورسیکلت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند ۱۰ سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۶ فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن دولتی، داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5152404

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دستگیری سارق نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر سی سخت خطبه های نماز جمعه شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها