Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:12:11 GMT

قاتل خاموش جان یک زن جوان را در ابهر گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۳۴۷۵

قاتل خاموش جان یک زن جوان را در ابهر گرفت

سرهنگ محمد مهدیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال یک مورد گازگرفتگی به بیمارستان " الغدیر" ابهر و فوت فرد حادثه دیده، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس آگاهی به این بیمارستان اعزام شدند.
 
وی اضافه کرد: در بررسی های فنی و تخصصی پلیس و بنا به اعلام نظر پزشکان معالج در این بیمارستان، مشخص شد این زن به علت انتشار و استنشاق گاز جان خود را ازدست داده که جسد نامبرده به منظور اقدامات بعدی به سردخانه انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شهروندان خواست با توجه به کاهش دما و استفاده از سیستم های گرمایشی، موارد ایمنی را به دقت رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

کشف ۲۱ دستگاه ماینر غیر مجاز در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز از کشف و ضبط ۲۱ دستگاه ماینر غیرمجاز از سوی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک مزرعه پرورش ماهی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ محمد معصومی راد افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل موفق به کشف و ضبط این تعداد دستگاه ماینر شدند.
 
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه کشف و ضبط شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

۱۶ سارق در شهرستان های زنجان و خدابنده دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
سرهنگ آرش خلخالی با بیان اینکه ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق شدند، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
 
وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس به خصوص در ساعات پایانی شب، موضوع را هرچه سریعتر از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر قیدار، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محسن غنیمتی، افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۳ شهرستان خدابنده با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ۶ سارق را مورد شناسایی قرار داده و دستگیر کردند که متهمان نیز در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اماکن دولتی، خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کرده و اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه متهمان به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شدند از عموم مردم خواست در صورت مشاهده وقوع جرم و هرگونه تخلف و فعالیت غیرقانونی از سوی افراد مشکوک، بلافاصله مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت ها پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها ابهر سرقت خط حادثه انتظامی گاز زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر سرقت خط حادثه ابهر سرقت خط حادثه انتظامی گاز زنجان اخبار کنکور فرمانده انتظامی داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت