Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز افزود: نماز اساسی‌ترین نماد بندگی است و به عنوان رکن اصلی دین به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد با هدف اشاعه نماز، اظهار داشت: مساجد از آغاز اسلام به عنوان مهم‌ترین پایگاه برای ترویج دین اسلام، در کنار کارکردهای عبادی خود در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز تامین کننده بسیاری از نیازهای جامعه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور با بیان اینکه شعار اجلاس امسال پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد نام‌گذاری شده است، افزود: برای تربیت درست دینی فرزندان خود باید به این مقوله ها به شکل ویژه توجه کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: نماز باید از کانون خانواده و درون خانه‌ها آغاز شود؛ چرا که اساس و بنیان تربیت نماز در خانواده است و رفتار و عمل والدین بر فرزندان تاثیرگذار است و پایه نماز همچنین باید در مدارس محکم  شودبنابراین علاوه بر خانواده و آموزش و پرورش بزرگترین وظیفه را در ترویج نماز بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: اگر نماز در بین نسل جوان نهادینه شود، هیچ معضلی جوانان را تهدید نخواهد کرد و مسوولان فرهنگی باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند تا نسل جوان از سر میل و شوق  به سمت نماز گرایش پیدا کنند.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه را برای گرایش و علاقه‌مندی افراد به نماز فراهم شود،تصریح کرد: نماز ستون دین بوده و درصورت تبیین تاثیرات مثبت این فریضه در جامعه معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها کمتر خواهد شد.

استاندار قزوین بر مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری باشکوه اجلاس استانی نماز تاکید کرد و افزود: برگزاری اجلاس به تنهایی در استان مهم نیست بلکه باید این برنامه‌ها  اثربخشی و خروجی مناسب داشته باشد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری ششمین اجلاس نماز در استان تا نیمه اسفند ماه مشخص خواهد شد، تصریح کرد: نماز بستر هدایت و ساخت یک جامعه است و می‌توان برای ترویج آن از فضای مجازی بهره برد.

جمالی پور افزود: رویکرد این اجلاس ارتقای سطح کمی و کیفی و ترویج فرهنگ نماز و تجلیل از فعالان این عرصه است و شایسته است قزوین به عنوان استان پیشتاز درب برخی از مساجد را با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ارائه خدمات به مسافران برای انجام این فریضه الهی باز کنند و فضای شهر کاملا براساس اجلاس نماز باشد.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو