Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:18:20 GMT

باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با مصلح

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۴۲۵۵

باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با مصلح

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در تاریخ 9 بهمن به پرداخت مبلغ 500 مییون تومان به شایان مصلح محکوم شد و در حکم صادر شده از سوی کمیته وضعیت آمده است اگر ظرف هفت امروز از تاریخ ابلاغ رای به کمیته استیناف اعتراض نشود، رای مذکور قطعی می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در این مهلت هفت روزه به رای کمیته وضعیت اعتراضی نکرد و البته در فرصت 10 روزه برای پرداخت طلب مصلح نتوانست پول را هم پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رای حکم پرونده شکایت مصلح آمده اگر ظرف 10 روز این مبلغ پرداخت نشود پرسپولیس به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت 25 درصد اصل مبلغ در حق فدراسیون فوتبال به عنوان جریمه محکوم خواهد شد.

هرچند حکم بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال به سرخ‌پوشان ابلاغ نشده اما مدیران این باشگاه قصد دارند در روزهای آتی و نهایت تا پایان هفته جلسه‌ای با مصلح یا وکیل این بازیکن برگزار کرده و درباره نحوه پرداخت مبلغ مذکور به جمع‌بندی و توافق برسند. 

آنها که اکنون آخرین مراحل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود را به دلیل بدهی ماریو بودیمیر پشت سر می‌گذارند نمی‌خواهند پرونده مصلح به دردسر جدیدی برای جذب و ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان شایان مصلح شکایت شایان مصلح خبرگزاری فارس بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاع تراکتور نوشت: باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899223

دیگر خبرها

  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال