Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌داوران سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به‌اتفاق آرا سایت بانک سامان را به‌عنوان برترین وب‌سایت این جشنواره انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانک سامان، هیئت‌ داوران این جشنواره پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه و با ملاک قرار دادن شاخصه‌های داوری در حوزه‌های کارکرد، محتوا، تجربه کلی، طراحی دیداری، ساختار و مسیر، تعامل و نوآوری، به‌اتفاق آرا سایت بانک سامان را شایسته دریافت تندیس برترین وب‌سایت سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک سامان طی ماه‌های اخیر در حال نوسازی و بهسازی وب‌سایت خود برای ارائه تجربه کاربری بهتر به مخاطبان خود است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک سامان جشنواره وب و موبایل ایران برترین وب سایت بانک سامان وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند