Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:28:21 GMT

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آبروی نظام است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۵۲۹۵

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آبروی نظام است

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سالی که مردم با بحران بیماری کرونا مواجه شدند، دستاوردهای ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و زیرمجموعه‌های این نهاد انقلابی، در کنترل این بیماری کمک بسیاری کرد و امیدواریم دستاوردهای اخیر، به مهار کامل این بیماری بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه مسوولیت‌ها در نظام اسلامی امانت‌های الهی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خداوند در باب امانت‌های الهی دستور داده که امانت‌ها را به اهلش بسپارید و اگر غیر از این باشد نمی‌توانیم در قیامت پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: تمامی مسوولان باید بسیج شوند تا با شناسایی دقیق مشکلاتِ محرومان و مستضعفان، آنها را برطرف کنند و در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشند.

وی، حفظ کرامت مردم را یکی از رسالت‌های مهم دینی برشمرد و افزود: خدا فرموده باید به گونه‌ای زمینه‌سازی شود که مردم خودشان برای عدالت به میدان بیایند و برای تحقق این هدف نیازمند ارتقای سطح فرهنگی و تحول در این عرصه هستیم.

مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تکریم و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به قزوین سفر کرده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین ریاست ستاد اجرایی فرمان امام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان قزوین ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین ریاست ستاد اجرایی فرمان امام اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است اظهار کرد: اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین به صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است، یادآور شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخشهای مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

کد خبر 6094266

دیگر خبرها

  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور