Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ساعت ۲۴ دهم اسفند ماه جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال و درخواست خبرنگاران استان تمدید شد و علاقه‌مندان شرکت در جشنواره تا ساعت 24 دهم اسفند ماه جاری می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره امسال در هشت محور چهل سالگی انقلاب اسلامی، کرونا و کمک مؤمنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مکتب حاج‌قاسم و جبهه مقاومت بخش ویژه «جهش تولید» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به جزئیات بخش ویژه «جهش تولید» عنوان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان، موانع و مسائل واحدهای تولیدی و ظرفیت‌های مغفول اقتصادی در خراسان‌جنوبی از جمله جزئیات این بخش در حوزه ارسال آثار است.

رضایی بیان کرد: تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، مصاحبه، عکس خبری و گزارش تصویری، پوستر و کاریکاتور و آثار چندرسانه‌ای شامل اینفوگرافی، موشن‌گرافی، گزارش رادیویی و تلویزیونی از قالب‌های مورد قبول آثار ارسالی است.

درخشش دفتر استانی تسنیم در جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان‌ و بلوچستان‌ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل به پایان رسید + فیلم330 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه ارسال شد

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر پنج اثر خود را که از ابتدای فروردین 99 در رسانه‌ها منتشر شده از طریق شناسه Rasanehkhjbot@ در فضای مجازی و یا به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در بیرجند، بلوار معلم، نبش معلم 62، سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ادامه داد: مراسم پایانی و معرفی برترین‌های این جشنواره 20 اسفندماه جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • دختران پای کار جهاد محرومیت زدایی/فعالیت۱۷۰ گروه جهادی جامعه زنان
  • ارسال پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری
  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده