Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:58:08 GMT

اجرای طرح آب امید توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۱۹۲

اجرای طرح آب امید توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

یداله سلطانی گفت: حداقل ۲۰ درصد مشترکان آب و فاضلاب خوی در قالب طرح آب امید از آب رایگان برخوردار می شوند .

«یداله سلطانی» مدیرعامل شرکت آبفای خوی در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه با اشاره به اجرای طرح «آب امید» گفت: دولت در طرح آب امید تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه را دنبال می کند تا مصرف درست آب نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آبفای خوی افزود: در این طرح نیز مشترکان به سه دسته خوش مصرف، کم مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند.

 

وی ادامه داد: براین اساس صورتحساب مشترکانی که تا یک سوم الگوی مصرف تعیین شده آب مصرف کنند مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی خواهد شد.

 

این مسئول با بیان اینکه میزان مصرف آب در اقلیم های متفاوت کشور مختلف است، تصریح کرد: براساس آن مصوبه الگوی مصرف ماهانه ۱۶ متر مکعب برای شهرستان در نظر گرفته می شود.

 

سلطانی اضافه کرد: اگر الگوی مصرف به ازای هر مشترک ۱۶ مترمکعب در ماه در نظر گرفته و نیز متوسط تعداد خانوار  ۳۰۴ نفر ،هر نفر حدود ۱۶۰ لیتر در شبانه روز  محاسبه می‌شود که این میزان مطابق شاخص‌های بهداشت جهانی برای رفع نیازهای روزانه هر فرد مناسب است.

 

وی خاطرنشان کرد: براین اساس مقرر شد هر مشترک اگر تا یک سوم الگوی مصرف ، آب مصرف کند، صورت حسابش مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی شود البته این موضوع شامل سکونت گاه‌های غیر دائم، باغ ویلاها و ساختمان های غیر مسکونی نخواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای خوی، با بیان اینکه  این طرح باعث کاهش درآمد شرکت می شود، اظهار داشت: توقع داریم مشترکان ضمن رعایت الگوی مصرف نسبت به پرداخت بموقع قبوض  نیز اقدام کنند ، چرا که شرکت در قبال دریافت قبوض  آب بهاء مصرفی طرح های نگهداری ، تعمیر و اجرای طرح های جدید را عملیاتی می کند.

 

سلطانی با اشاره به حذف قبوض کاغذی آب  در قالب طرح سبز گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد مشترکان قبض کاغذی دریافت نمی کنند و سعی داریم که تا پایان سال این عدد را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

 

این مسئول در پایان ازمشترکان خواست تا با رعایت الگوی مصرف از تخفیفات طرح‌های تشویقی آب امید بهره‌مند شوند .

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت آبفای خوی طرح آب امید آذربایجان غربی الگوی مصرف شرکت آب آب امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره