Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت با هدف تبیین اندیشه‌های الهیاتی آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به همت قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری موسسه امام خمینی(ره) و برخی موسسات علمی و فرهنگی کشور، سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت با هدف تبیین اندیشه‌های الهیاتی آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو سومین نشست از سلسله نشست‌های علمی مصباح معرفت با عنوان «نیاز بشر به دین از منظر علامه مصباح» با ارائه حجت‌الاسلام دکتر محمد محمدرضایی و دبیری علمی دکتر حمید امیرچقماقی برگزار خواهد شد.

نشست علمی با عنوان «نیاز بشر به دین از منظر علامه مصباح» عصر روز چهارشنبه مورخ ۶ اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ به صورت مجازی و تحت نرم‌افزار ادوبی کانکت برگزار می‌شود.

برای حضور در این سلسله نشست‌ها اینجا کلیک کنید.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: علامه مصباح نیاز بشر به دین برگزار می شود سلسله نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود

محمد کاشی زاده مدیر ارتباطات بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اعلام این خبر گفت: همزمان با خیزش فرهیختگان و دانشجویان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه هم اندیشی بین المللی «اصحاب ادیان و مسئله غزه» با حضور رهبران و بزرگان ادیان الهی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

کاشی زاده افزود: در این هم اندیشی که با مشارکت برخی نهادهای فرهنگی بین الملی کشور از جمله سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی و دیگر مراکز مرتبط برگزار می شود آیت الله علی اکبر رشاد، رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور اصحاب ادیان: حاخام یونس حمامی رهبر دینی کلیمیان ایران،‌ سیبوه سرکیسیان خلیفه و اسقف اعظم مسیحیان ارامنه وانیا سرگیز خوری اسقف کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک، دکتر فرحان چحیلی نماینده و سخنگوی جامعه روحانیت صابئین مندایی ایران، یوبالیت آلدو کشیش کلیسای شرق آشوری و دکتر افشین نمیرانیان رئیس انجمن زرتشتیان تهران و دکتر پدرام سروش پور عضو انجمن موبدان ایران ایراد سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲ در محل در تالار علامه جعفری(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی(احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌گردد.

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری