Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:12:21 GMT

بانوی البرزی فاتح سیمرغ کوه های ایران شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۲۳۴

بانوی البرزی فاتح سیمرغ کوه های ایران شد

برخان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: تاکنون ۱۰۹ صعود ورزشی به ۷۰ قله شاخص داخلی و خارجی داشته ام که نمونه آن فتح ۳۱ قله مرتفع در ۳۱ استان کشور بوده که مشمول طرح سیمرغ کوه های ایران است.

وی که فعالیت ورزشی خود را در رشته کوهنوردی از سال ۸۸ آغاز کرده افزود: فتح قله بالای هشت هزار متر هدف بعدی ام است که البته ادامه این راه نیازمند حمایت هر چه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخان ادامه داد: امروز مسایل مالی به عنوان مهم ترین دغدغه کوهنوردان حرفه ای ایران است که سبب شده تا شاید آنچنان که باید نتوانیم به اهداف مان دست یابیم.

وی هدف خود را از آغازین روزهای کوهپیمایی پانهادن به هیمالیا عنوان و خاطر نشان کرد: به همین منظور چندین مرتبه در اردوهای هیمالیا نوردی با تمرینات سخت و دشوار حضور یافته ام اما هر بار هزینه گزاف سفر به هیمالیا هدفم را تبدیل به رویا کرده است.

طرح ۳۱ قله در قالب یک پروژه ملی کوهنوردی با عنوان سیمرغ کوه های ایران و با هدف معرفی و صعود به بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی اجرا شده است.

برچسب‌ها البرز کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی البرز کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)