Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم استان طی یک سال گذشته بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به طرح کمک‌های مؤمنانه و بحث توزیع اقلام مورد نیاز اقشار آسیب پذیر در شرایط کرونایی کمک کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن گلریزان ویژه کمک به دانش آموزان نیازمند استان برای کمک به تأمین اعتبارات مورد نیاز این مراسم دستور ویژه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک ماه سراسر خیر رجب و تشکر از اقدامات بانیان جشن گلریزان به قدمت این مراسم در بیرجند اشاره کرد و توزیع اقلام خریداری شده سال گذشته را در سطح استان ستودنی خواند.

استاندار خراسان جنوبی، نوع‌دوستی و کمک‌های بشردوستانه را از صفات برجسته و بارز ایرانیان خواند و تأکید کرد: مسلمانان و به ویژه ایرانیان به لحاظ فرهنگ غنی، به این مسایل، ورود جدی و پررنگی دارند.

مرحله پنجم کمک‌های مؤمنانه "فجر فاطمی" در مازندران برگزار شدفرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان خراسان جنوبی: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه در حال اجرا استاختصاص بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های زندانیان

ملانوری ادامه داد: مواردی همچون صدقه، خمس، زکات، وقف و کمک های بشردوستانه از جمله مسایل اعتقادی است که در دین اسلام ابلاغ شده تا در این قالب، افرادی که تمکن مالی دارند  همنوع خود را یاری دهند.

وی اظهار داشت: انسان‌ها زمانی به لحاظ روانی ارضا می شوند که حس می‌کنند توانسته اند دردی از کسی درمان کنند و گرهی از کاری بگشایند. این کارهای خیرخواهانه که باعث آرامش وجدان می‌شود، توفیق و نعمتی است که خداوند به افراد پاک هدیه می‌دهد.

استاندار ضمن قابل تحسین خواندن همراهی مردم خراسان جنوبی در انجام امور خیر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار، مردم استان طی یک سال گذشته بیش از 260 میلیارد تومان به طرح کمک‌های مؤمنانه و بحث توزیع اقلام مورد نیاز اقشار آسیب پذیر در شرایط کرونایی کمک کردند.

ملانوری متذکر شد: این رقم در مقایسه با آمار جمعیتی استان و تأثیری که شیوع بیماری بر درآمدهای مردم داشته، بسیار ارزشمند است.

وی به وضعیت نامطلوب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در سال جاری اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبارات دولتی ناشی از تحریم‌ها و سیر نزولی قیمت نفت از یک سو و هزینه‌های تحمیلی بسیار سنگین به واسطه شیوع کرونا در سطح کشور، طی یک سال گذشته اعتبارات دستگاه‌ها را به شدت متأثر ساخته است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تداوم چندین ساله جشن گلریزان به واسطه تکیه بر کمک‌های مردمی است تصریح کرد: پایه گذاری چنین برنامه‌هایی بر مبنای کمک‌های دولتی به جهت فراز و نشیب‌هایی که وجود دارد، پایداری ندارد.

ملانوری خاطرنشان کرد: با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد دستگاه‌های متولی را مکلف می‌کنیم که در این امر خداپسندانه که بدون تردید گره‌گشایی از مشکلات مردم استان را به همراه دارد، همراهی کنند.

وی اظهار داشت: جشن گلریزان ویژه تأمین البسه دانش آموزان نیازمند استان، همه ساله به همت زورخانه امیر عرب و هیئت ابالفضلی بیرجند در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود، امسال نیز این مراسم در شب میلاد حضرت علی(ع) و به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه ضمن مشخص کردن ارقامی در حوزه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، بهزیستی و  ورزش و جوانان، مبلغ 250 میلیون تومان نیز شخصاً برای تأمین نیاز دانش آموزان استان اختصاص داد.

انتهای پیام/ 251/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی کمک های مؤمنانه جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی

پس از بارش‌های اخیر، روستای ماخونیک خراسان جنوبی شاهد جاری شدن سیلاب بود.

دریافت 786 KB

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • هلال احمر آماده باش است
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود