Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@13:06:29 GMT

لپ‌تاپ فوق‌سبک و گران‌قیمت سونی در راه بازار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۸۰۸

لپ‌تاپ فوق‌سبک و گران‌قیمت سونی در راه بازار

ایتنا - قیمت گران‌ترین مدل این لپ‌تاپ با ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس اس دی به ۴۱۷۹ دلار می‌رسد.
شرکت سونی از تولید لپ‌تاپ جدیدی از سری وایو خبر داده که وزن کمی دارد، ولی امکانات آن مناسب بوده و البته قیمت بالایی نیز دارد.

به گزارش ایتنا از مهر، لپ‌تاپ‌‌های سری وایو سونی از سال ۲۰۱۴ به این سو عرضه شده و محبوبیت زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سونی لپ‌تاپ وایو زد را عرضه کرده که بخش عمده‌ای از بدنه آن از جنس فیبر کربن است و البته قیمت ساده‌ترین مدل آن ۳۵۷۹ دلار اعلام شده است.

استحکام بالا یکی دیگر از مزایای این لپ‌تاپ است که وزن آن ۱.۰۵ کیلوگرم است. لپ‌تاپ یادشده در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری سالم می‌ماند.

وایو زد مجهز به نسل یازدهم تراشه‌های سری Core H اینتل است که قدرت پردازش آن برابر با ۳.۳ گیگاهرتز است و این رقم در حالت توربو به ۵ گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی Iris Xe، امکان پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR۴ و ۴۲۶۶ مگاهرتزی، امکان نصب حداکثر ۲ ترابایت حافظه اس اس دی و نمایشگر ۱۴ اینچی فوق دقیق یو اچ دی از جمله دیگر امکانات این لپ‌تاپ است.

این نمایشگر غیرلمسی بوده و از قابلیت تازدن ۱۸۰ درجه برخوردار است. باتری این لپ‌تاپ با یک بار شارژ برای حداکثر ۱۰ ساعت قابل استفاده است. پشتیبانی از استانداردهای بلوتوث ۵.۱ و وای فای ۸۰۲.۱۱ac، یک پرت اچ دی ام آی، دو پرت یو اس بی – سی و تاندربلت ۴، وب کم ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون و میکروفون از جمله امکانات این لپ‌تاپ است.

قیمت گران‌ترین مدل این لپ‌تاپ با ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس اس دی به ۴۱۷۹ دلار می‌رسد. قیمت ساده‌ترین مدل وایو زد با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی ۳۵۷۹ دلار است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: لپ تاپ سونی vaio حافظه اس اس دی گیگابایت رم لپ تاپ ترین مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!