Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:15:26 GMT

ثبت20 فقره سرقت در کارنامه یک سارق

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۹۹۵

ثبت20 فقره سرقت در کارنامه یک سارق

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در قیامدشت، گفت: این متهم که با آلات و ادوات سرقت خودرو در حال پرسه زنی در میان خودروهای پارک شده در کنار خیابان بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران آنلاین  جلیل موقوفه ای گفت: شب گذشته یکی از تیم های عملیاتی کلانتری  174 قیامدشت هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بود که به مرد سیاهپوشی که در حال پرسه زنی در میان خودروهای پارک شده کنار خیابان قائم چهار بود، برخورد کردند و به سمت وی تغییر مسیر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرد مظنون با مشاهده ماموران پلیس، کیسه همراهش را رها کرده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از محل بگریزد که این اقدام وی با سرعت عمل ماموران و تیزبینی آنها نافرجام ماند و در نهایت این متهم دقایقی بعد از سوی ماموران دستگیر شد.
موقوفه ای اظهار داشت: متهم به همراه کیسه همراهش به کلانتری 174  منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما هرگونه اتهامی را منکر شد و اظهار داشت که پس از تعطیلی از محل کارش در حال رفتن به خانه بوده که از سوی پلیس دستگیر شده است اما زمانی که محتویات کیسه مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی تجهیزات و لوازم سرقت خودرو از جمله سیم و های سر کج و پیچ گوشتی مخصوص سرقت خودرو کشف و ضبط شد به ناچار لب به اعتراف گشود.
موقوفه ای افزود :با بررسی دقیق تر محل سرقت یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد که با بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد سارق دستگیر شده با استفاده از این خودرو به محل سرقت مراجعه کرده و با همدستی فرد دیگر قصد سرقت یک دستگاه خودرو پراید دیکر را داشتند که با حضور به موقع پلیس این فرد دستگیر و همدستش متواری شد.
رییس پلیس پیشگیری پایتخت  گفت:متهم در بازجویی های تکمیلی و مواجهه با مستندات  جدید چاره ای جر اعتراف  به جرایم خود مبنی بر سرقت 20 دستگاه خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی خودرو نیافت  و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی معرفی شد  شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد