Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا یاری" روز یکشنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور فروردین سال آینده برگزار می‌شود و از مربیان سازنده کشتی استان خواسته شده با تمام توان نسبت به آماده‌سازی کشتی گیران مستعد تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: تا زمان شروع مسابقات این فرصت را داریم تا تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌ها کنیم و انتظار داریم مربیان سازنده با قدرت و انگیزه مضاعف استعدادها را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری با تاکید بر اینکه تعامل، همدلی و اتحاد مجموعه کشتی استان باعث کسب موفقیت‌ می‌شود، گفت: اکنون ۲ رویداد مهم انتخابی تیم ملی را در پیش داریم و انتظار ما همکاری همه مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان در این عرصه است.

رییس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن مسابقات نوجوانان و جوانان انتخابی تیم ملی باید تلاش شود تا بیستم اسفند ماه جاری ترکیب تیم اعزامی استان همدان مشخص شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تیم‌های نوجوانان و جوانان با تصمیم هیات رییسه کشتی استان و با نظر کمیته فنی رده‌ها بسته شوند و مسعود مصطفی جوکار مدیر تیم‌های کشتی استان نیز نسبت به معرفی سرپرستان تیم‌ها اقدام کند.

یاری خاطرنشان کرد: قهرمانان ملی و بین المللی استان همدان نیز باید تیم‌ها را در اردوها همراهی کنند تا بتوانیم از تجربه آن‌ها در این عرصه مهم استفاده لازم را نیز داشته باشیم ضمن اینکه در تقویت روحیه  کشتی گیران بسیار موثر خواهند بود.

استان همدان دارای حدود ۵ هزار کشتی گیر و مربی است.

برچسب‌ها همدان کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کشتی همدان کشتی اخبار کنکور انتخابی تیم ملی استان همدان کشتی استان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد