Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذیبخش با بیان اینکه هم‌اکنون نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌ها و ناوگان‌های هوایی با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا تشدید شده است، افزود: در حال حاضر لغو پرواز رفت‌وبرگشت به انگلیس نیز تا ۲۰ اسفند تمدید شده و امکان دارد تا آخر سال این لغو برقرار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و به تازگی ابلاغیه‌ای جدید به جهت رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی ارسال شده است.

ذیبخش با یادآوری از اینکه استفاده از ظرفیت ۶۰ درصد هواپیماها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: شرکت‌ها موظف هستند پروتکل‌های ویژه را تا اطلاع ثانوی رعایت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به تازگی مطابق تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت به امضا رسیده، به‌منظور جلوگیری از ارائه تست جعلی کرونا و مطابق توافق بین این دو وزارتخانه، مقرر شد تا مسافران از آزمایشگاه‌هایی که مورد تائید وزارت بهداشت در کشورهای خارجی است، تست کرونا را برای ورود به خاک ایران دریافت کنند.

ذیبخش اظهار کرد: جواب این تست‌ها در سه نسخه صادر می‌شود که یک نسخه آن در اختیار مسافر، دیگری در اختیار شرکت هواپیمایی و دیگری به فرودگاه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده دیگر امکان ارائه تست جعلی وجود ندارد و همچنین امکان ورود مسافر از انگلستان به ایران نیز وجود نخواهد داشت.

به گفته ذیبخش رصد مسافران عازم از انگلستان یا کشورهای آفریقایی درگیر کرونای جهش یافته قابل کنترل است؛ چون زمان و مکان مسافرت‌ها در پاسپورت‌ها قید می‌شوند.

کد خبر 5152693

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری تست کرونا فرودگاه امام خمینی ره فرودگاه امام اقتصاد مقاومتی بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا ویروس کرونا شاخص کل بورس قیمت دلار قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت طلا ایالات متحده امریکا بورس تهران نفت خام قیمت مرغ مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند