Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:29:23 GMT

جوکوویچ فاتح گرنداسلم ملبورن شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۷۳۳۵

جوکوویچ فاتح گرنداسلم ملبورن شد

نواک جوکوویچ قهرمان تنیس آزاد استرالیا شد.

 

به گزارش "ورزش سه" از فارس، مرحله فینال تنیس آزاد استرالیا امروز در بخش مردان بین نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و دنیل مدودوف روسی برگزار شد.

 

این ۲ ستاره تنیس امروز برای هشتمین بار به مصاف هم رفتند که در نهایت جوکوویچ با برتری ۳ بر صفر به عنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواک جوکوویچ در ست نخست با امتیاز ۷ بر ۵ پیروز شد. وی در ست دوم و سوم به ترتیب ۶ بر ۲ و ۶ بر ۲ پیروز شد تا برای هجدهمین بار عنوان قهرمانی گرنداسلم و نهمین قهرمانی تنیس استرالیا را کسب کند.

 

جوکوویچ بعد از قهرمانی راکت گران قیمت خود را به سمت تماشاگران پرتاب کرد تا به این ترتیب خوشحالی خود را نشان دهد. روز گذشته در بخش زنان، نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید.

نواک جوکوویچ تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران که پنج شنبه (ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست حدنصاب این ماده را بهبود بخشد.   عبدلی (جمعه ۷ اردیبهشت) در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود، موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.   پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.   ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد جدید:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت