Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای زکات و نماز گفت: مردم استان طی ۹ ماهه امسال ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان زکات در قالب زکات واجب، مستحب و فطریه پرداخت کردند.

او با اشاره به پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: زکات جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد و این نهاد بر روند جمع‌آوری و توزیع آن نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۰۴ طرح اشتغال در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

ملک پور با اشاره به تهیه دفترچه محاسبه زکات و جزوه احکام زکات افزود: دفترچه محاسبه زکات و جزوه احکام زکات با مشارکت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات شرعی در قم تهیه و میان مبلغان و عمالان زکات توزیع شده است.

او ضمن تقدیر از رسانه‌های جمعی از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب گفت: مستندات، گزارشات و کلیپ‌ها با موضوع زکات پخش و منتشر شده است که تأثیر مثبتی بر فرهنگ‌سازی این امر الهی داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی هاشمی رئیس شورای زکات کمیته امداد استان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت ۵۷۸ مبلغ و عامل زکات در استان ادامه داد: کارگروهی با عنوان تبلیغ و فرهنگ‌سازی پرداخت زکات در راستای اطلاع‌رسانی نحوه پرداخت زکات واجب، مستحب و فطریه تشکیل شده است.

جلسه شورای زکات و نماز استان در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با حضور جعفر مردانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پرداخت زکات احسان و نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها