Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان توسط مردم و خیرین استان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

‌مسیح‌الله سلطانی ظهر امروز (۳ اسفندماه) در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان، در رابطه با تداوم جلب و جذب کمک‌های مردمی برای خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، اظهار کرد: در راستای عدالت آموزشی، جلب و جذب کمک‌های مردمی (تبلت و گوشی) با جدیت مضاعف توسط فرمانداران و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان تداوم پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان توسط مردم و خیرین استان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا جمع‌آوری شده است، افزود: با توجه به وضعیت مطلوب استان در رابطه با مدیریت بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از بازگشت به وضعیت‌های قرمز و نارنجی، همه دستگاه‌های استان، صدا و سیما و اصحاب رسانه نسبت به تبیین وضعیت موجود و پیشگیری از عادی‌انگاری بیماری کرونا در استان اقدام کنند.

این مسئول در رابطه با ساماندهی و توزیع عادلانه کمک‌های مومنانه در استان، تصریح کرد: در راستای ساماندهی کمک‌های مومنانه و توزیع عادلانه آن در بین نیازمندان، همه دستگاه‌های متولی که با همراهی خیریه‌ها، سمن‌ها و غیره نسبت به جذب و جلب کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند، اقلام مربوطه و بسته‌های حمایتی را با هماهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان بر اساس سامانه شناسایی افراد نیازمند توزیع کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در رابطه با ساماندهی تکدی‌گری در استان، ادامه داد: در راستای ساماندهی تکدی‌گری افراد بی‌خانمان، کودکان کار و غیره مقرر شد همه دستگاه‌های مسئول به‌ ویژه فرمانداران شهرستان‌ها، شهرداری‌ها، اداره‌کل بهزیستی استان و غیره نسبت به فعال کردن گرم‌خانه‌ها و شیلترها اقدامات مداخله‌ای معمول را انجام داده و نتایج اقدامات را تا ۱۰ روز آینده ارسال کنند.

سلطانی با تاکید بر لزوم برگزاری منظم کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده در شهرستان‌ها، اظهار کرد: گفتنی است اداره‌کل راه و شهرسازی استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، موضوع تخصیص ۳۰ درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به مناطق حاشیه‌نشین را پیگیری کرده و نتایج آن را اعلام کنند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی مسائل اجتماعی و فرهنگی حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: فرمانداران و اعضای کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده، حداکثر تا ۱۰ روز از تاریخ این صورت‌جلسه نسبت به شناسایی مسائل اجتماعی و فرهنگی مبتلابه در حوزه ماموریتی خود اقدام و راهکارها و ساز کارهای برون‌رفت از آن را بر اساس ظرفیت‌های موجود دستگاه مربوطه و سایر دستگاه‌های استان احصا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان خیرین همه باهم علیه کرونا اجتماعی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران