Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@07:23:04 GMT

درخواست کارت اعتباری سهام عدالت؛ فقط غیرحضوری

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۱۷۵

مدیر طرح های کارت اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد ثبت نام برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت بصورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه بانکی انجام می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 محمدی در گفتگو با شبکه خبر، درباره روش ثبت نام و دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اظهار داشت: هر دو گروه دارندگان سهام عدالت، یعنی گروه مدیریت مستقیم و گروه مدیریت غیر مستقیم می توانند با مراجعه به درگاه های بانکی معرفی شده و ثبت نام در سامانه سجام نسبت به درخواست کارت اعتباری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دارندگان سهام عدالت برای دریافت این کارت نیازی به مراجعه حضوری به شعب ندارند و در صورت نداشتن گوشی هوشمند نیز می‌توانند با مراجعه به کافی نت یا از طریق دیگر ثبت نام کنند.
مدیر طرح های کارت اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه بانک ها روند توثیق را انجام می دهند، تصریح کرد: دریافت این کارت نیاز به ضامن ندارد سهام عدالت ضامن این وام خواهد بود.
وی افزود: در صورتی که متقاضیان طی یک ماهه تسهیلات دریافت شده را پرداخت کند، کارمزد به تسهیلات آنان اضافه نخواهد شد.   محمدی درباره سطح اعتبار این کارت ها نیز گفت: بسته به دارایی سهام داران، این کارت ها اعتبار خواهند داشت و سهام داران می‌توانند تا ۶۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را کارت اعتباری دریافت کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت