Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در اقشار بسیج خراسان شمالی گفت: قرارگاه خاتم آمادگی را دارد که در منطقه آلبلاغ حاضر شود و تمامی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ۴۰ کیلومتری معدن را سر و سامان دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، سرهنگ عین‌الله حاتمی امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت معدن آلبلاغ اسفراین اظهار داشت: قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که در منطقه آلبلاغ حاضر شود و تمامی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی 40 کیلومتری معدن را سر و سامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به طور قانونی ایمیدرو وظیفه حفاظت، برداشت و بهره برداری از معدن آلبلاغ را برعهده دارد افزود: تا زمانی که ایمیدرو اعلام انصراف نکند قرارگاه خاتم سپاه پاسداران نمی‌تواند وارد منطقه شود و مشکلات منطقه آلبلاغ را مرتفع کند ضمن این که مطالبه مردم منطقه این است که قرارگاه خاتم سپاه وارد منطقه البلاغ شده و وضعیت آنجا را سر و سامان دهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در اقشار بسیج خراسان شمالی تصریح کرد: آنچه که انتظار مردم و مطالبه جامعه خراسان شمالی می‌باشد این است که ایمیدرو هرچه سریعتر فازهای مطالعاتی و میدانی منطقه را انجام دهد و پیگیری‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. نمایندگان مجلس نیز از وزارت صنایع و معادن پیگیر باشند تا اقدامات ایمیدرو سرعت بگیرد.

معدن آلبلاغ اسفراین؛ گنجی که در میان بی‌تدبیری مسئولان "دفـن" شده استنماینده مردم اسفراین: اجازه خام‌فروشی مواد معدنی "آلبلاغ" را نمی‌دهیمپروانه اکتشاف از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

حاتمی با تاکید بر اینکه اگر وضعیت معدن آلبلاغ اصلاح نشود سایر معادن خراسان شمالی نیز به سرنوشت آلبلاغ دچار می شوند خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون چندین مرحله درگیری مسلحانه بین افراد بومی و غیربومی بر سر برداشت سنگ از آنجا روی داده است چرا که در حال حاضر دلالان بیشترین استفاده را از معدن میبرند به طوری که سنگ معدنی را کیلویی 5 تا 8 هزار تومان را خریداری کرده اما در کارخانه به قیمت 50 هزار تومان به فروش می‌رسانند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه عدم امنیت و عدم راه دسترسی مناسب باعث شده کارهای مطالعاتی معدن به کندی پیش روند گفت: متاسفانه تاکنون هشت نفر از هم استانی‌ها جان خود را در این معدن از دست دادند که این برای مردم استان بسیار سنگین و غمناک است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برداشت و حفاری از معدن آلبلاغ تحت هر عنوان غیر مجاز است اضافه کرد: در صورت برداشت و بهره‌برداری از این معدن پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/312/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن سنگ معدن سنگ خراسان شمالی قرارگاه خاتم معدن آلبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان