Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:31:51 GMT

سیروس پورموسوی: من رفیق نیمه راه نیستم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۲۴۴

سیروس پورموسوی: من رفیق نیمه راه نیستم

سرمربی نفت آبادان مدعی شد علیرغم پیشنهاداتی که برای نیم فصل دارد، با توجه به تعهدی که به این تیم، بازیکنان و هواداران دارد، به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی در پیامی خطاب به هواداران نفت آبادان با اشاره به مشکلات این تیم و پیشنهاداتی که برای نیم فصل دوم دارد، مدعی شد که به کار خود در جمع نفتی‌ها ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به مشکلاتی که نفت آبادان از حیث مالی پشت سر می‌گذارد، علاوه بر اینکه احتمال جذب و تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی کاهش یافته، احتمال اینکه چند بازیکن تیم نیز جدا شوند نیز افزایش یافته است. در آخرین شایعه حول این تیم گفته می‌شد که سیروس پورموسوی نیز با پیشنهاداتی مواجه شده و احتمالا از هدایت نفت آبادان کنار می‌رود. این موضوع واکنش سرمربی موفق نفت آبادان طی نیم فصل اول را در پی داشته و او در پیامی خطاب به هواداران تیمش به این موضوع اینطور واکنش نشان داده است:


رفیق نیمه راه نیستم، یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

با سلام خدمت هواداران عزیز و دوستداشتنی نفت آبادان

مشکلات اینقدر زیاد بود که نتوانستم بعد از پایان نیم فصل در خصوص شرایط تیم با شما که صاحبان اصلی تیم هستید صحبت کنم. متاسفانه بیشتر تمرکز ما باید در این شرایط حساس که دیگر تیم‌ها مذاکرات خود را برای تقویت تیم آغاز و حتی به نتیجه رسانده‌اند، باید به مسائل دیگر توجه کنیم و بیشتر به دنبال حل مشکلات مالی تیم باشیم. من،بازیکنان و دیگر اعضای تیم مسلما هدفی همانند رویای شما برای دستیابی به جایگاهی فوق العاده در پایان فصل خواهیم داشت و در این راه البته امیدواریم مسوولان استانی طبق وعده‌هایی که از ابتدای فصل داده بودند، حامی بزرگ نفت کبیر در مسیر این هدف باشند.
در خصوص موضوع جدایی‌ام باید این نکته را بگویم که در شرایط کنونی که بازیکنان تیم نیز علیرغم مشکلات مالی باشگاه به بهترین نحو به تعهد خود در قبال تیم عمل می‌کنند، هیچ وقت دلم رضایت نخواهد داد که به پیشنهادی دیگر فکر کنم. من هم همانند شما قلبم در این شرایط تنها برای نفت می‌تپد. ما ماموریتی را در کنار هم آغاز کرده‌ایم که امیدوارم در پایان بتوانیم باعث تداوم این شور و هیجان و خوشحالی باشد. در این راه همانطور که گفتم موضوع مهم حمایت مسوولان است که در این مقطع و با توجه به نقل و انتقالات و مشکلات بازیکنان بیشتر از هر زمان دیگری به آن چشم دوخته‌ایم.

 

با توجه به اعلام سرمربی نفت آبادان مبنی بر ادامه همکاری و از سوی دیگر وعده مدیریت باشگاه برای حل مشکلات مالی، باید دید این تیم در ادامه مسیر سخت نیم فصل دوم چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

سید سیروس پور موسوی صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت آبادان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم