Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:48:55 GMT

تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۴۳۱

تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است

امیر عزیزی پور که برای حضور در مجمع سالیانه هیات اسکواش گیلان به رشت سفر کرده عصر یکشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در دوره گذشته ما رتبه ششم آسیا را کسب کردیم و امید است در مسابقات سال آینده بتوانیم با درخشش ورزشکاران خود مقام ارزنده تری را تصاحب کنیم.

وی افزود: بر این مبنا تمرینات آماده سازی و اردوهایی را برای تیم ملی اسکواش جوانان در نظر گرفتیم و وضعیت ملی پوشان نیز توسط کادر فنی بررسی می شود تا در صورت برگزاری رقابت های آسیایی بتوانیم با قدرت حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم بزرگسالان ما رتبه سوم آسیا را دراختیار دارد وتمام تلاش خود را بکارمی بندیم تا ایران را به عنوان قطب جدید اسکواش در آسیا معرفی کنیم که این مستلزم کسب نتایج بهتر توسط ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی است.

دبیر کل فدراسیون اسکواش اضافه کرد: همچنین برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی نیز از دیگر فعالیت های مهم فدراسیون برای سال آینده است و این دوره های آموزشی با توجه به شرایط موجود به صورت ویبنار برگزار می شود.

عزیزی پور تصریح کرد: در رده های سنی مختلف نیز سرمایه گذاری های مناسبی انجام شده  و اکنون در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان اسکواش بازان بسیار خوب و ارزنده ای در کشور حضور دارند و هدف ما پشتوانه سازی مناسب برای تیم های ملی مختلف است که در خروجی برنامه های استعدادیابی مشهود است.

وی ابراز امیدواری کرد : به زودی کرونا در کشور ریشه کن شود تا فعالیت های ورزشی در مسیر عادی خود قرار گیرد و فدراسیون اسکواش برنامه های از پیش تعیین شده خود را انجام دهد.

وی در بحث وضعیت اسکواش گیلان هم گفت : این استان عملکرد مناسبی در این رشته دارد ودر مسابقات مختلف، میزبانی ها، استعدادیابی،  دوره های مربیگری و سایر فعالیت ها حضور شایسته ای دارد و ورزشکاران آن در مسابقات مختلف درخشیده اند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه نزدیک به ۲۵ سال از فعالیت مجدد اسکواش در کشور می گذرد،  گیلان حدود ۱۵ سال در این رشته سابقه دارد و این امر نشان از وجود استعداد و پتانسیل مناسب در این خطه است.

مجمع سالیانه هیات اسکواش استان گیلان روز یکشنبه با حضور امیر عزیزی پور دبیرکل فدراسیون اسکواش، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان این هیات در این استان و همچنین اعضای مجمع عمومی هیات اسکواش گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزار شد.  

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش رشت فدراسیون های ورزشی اسکواش گیلان اخبار کنکور اسکواش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد