Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد نوری» روز یکشنبه و بعد از شکست ۲ بر یک این تیم برابر پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: متاسفانه در جام پیشکسوت‌ها تیم پرسپولیس از بازیکنانی استفاده کرد که سابقه بازی در این تیم را نداشتند. آنها علاوه بر این یک بازیکن دیگر را علیرغم پر بودن لیست به فهرست‌شان اضافه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آیین‌نامه مسابقات تیم‌ها باید از نفراتی استفاده می‌کردند که فقط در این تیم بازی می‌کردند، هر تیم می‌توانست یک بازیکن خارج از این سیستم به ترکیب خود اضافه کند اما به شرطی که بالای ۴۰ سال داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه پرسپولیسی‌ها در رده سنی پیشکسوت‌ها نیز تیم خاص هستند و مورد حمایت همه جانبه قرار دارند و می‌توانند مقررات را زیر پا بگذارند.

نوری تصریح کرد: استقلال نفراتی را به زمین فرستاد که همگی در استقلال حضور داشتند و ما به دنبال این نبودیم که قواعد بازی جوانمردانه را به هم بزنیم.

سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال تصریح کرد: از این اقدام پرسپولیس شکایت کرده‌ایم و انتظار داریم مسوولان برگزار کننده مسابقات قوانین را اجرا کنند.

وی در پایان گفت: پس از پایان بازی سهراب انتظاری از من عذرخواهی کرد و خودش اعتقاد داشت نفراتی را آورده بودند که غیر پرسولیسی بودند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس محمد نوری سهراب انتظاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد نوری سهراب انتظاری باشگاه پرسپولیس محمد نوری سهراب انتظاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

وی افزود: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز بی نقصی قضاوت کرد. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برد پرسپولیس چقدر روی تیم وی اثر گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد