Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در آیین بهره‌برداری از این طرح ایمنی فرودگاهی گفت: برای خرید و نصب تجهیزات آتش نشانی سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
نعمت‌اله نجفی بیان کرد: این مجموعه شامل چهار مخزن ذخیره سازی آب به میزان ۲۳۰هزار لیتر ، پمپ فشار قوی و تجهیزات ایمنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح ، ضریب ایمنی مرکز سوخت گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز ارتقا یافته و در صورت بروز آتش سوزی در تاسیسات سوخت گیری ، آتش در کوتاه ترین زمان مهار خواهد شد.
در حاشیه بهره‌برداری از تاسیسات آتش نشانی مرکز سوخت گیری هواپیمایی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز ، تمرین مهار آتش در این مرکز با موفقیت انجام شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز از فرودگاه‌های مهم کشور با ترافیک بالا است گفت:راه‌اندازی تاسیسات ایمنی و آتش نشانی مرکز سوخت گیری هواپیمایی ، زمان مدیریت حوادث احتمالی را کوتاه خواهد کرد و از بروز خسارات به سایر تاسیسات این فرودگاه جلوگیری خواهد کرد.
فاضل عبیات افزود: تجهیزات فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز منطبق با استانداردهای جهانی است که راه‌اندازی تاسیسات ایمنی و آتش نشانی سوخت گیری هواپیمایی فرودگاه یکی از شاخص های مهم کارکردی فرودگاه است که با همکاری و تعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان و اداره کل فرودگاه‌های خوزستان اجرایی شده است.

روزانه ۵۲ پرواز در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز انجام می‌شود که از این نظر رتبه سوم کشوری را دارد.  

برچسب‌ها آتش نشانی فرودگاه بین‌ المللی اهواز اهواز هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی فرودگاه بین المللی اهواز اهواز آتش نشانی فرودگاه بین المللی اهواز اهواز هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران اخبار کنکور بهره برداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان