Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی گفت: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب "عبور از سیم خاردار" و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبر زاده توانست رتبه برتر را در سطح کشور پیدا کند و از استان مرکزی بیش از ۱۵ اثر فاخر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که سه اثر رتبه برتر کسب کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام مصطفی شریفی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: جامعه روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی در طول چهل و دو سال گذشته همواره در عرصه های مختلف نقش اثرگذاری داشته و به مردم ثابت کرده روحانیت همواره در هر شرایطی همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ۹ دی آغاز که اختتامیه آن امروز اسفند همزمان با ایام سالروز شهادت آیت الله شهید فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: بررسی نقش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت،  نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از محورهای مهم جشنواره بود.

وی بیان کرد: تالیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش ، تولیدات چند رسانه ای ، ساخت فیلم و فیلمنامه بخش های پنجگانه جشنواره بود که با این محورها و بخش ها به دنبال تبیین نقش اثرگذار جامعه روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی جشنواره را برگزار کردیم.

شریفی خاطر نشان کرد: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب "عبور از سیم خاردار" و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبر زاده توانست رتبه برتر را در سطح کشور پیدا کند و از استان مرکزی بیش از ۱۵ اثر فاخر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که سه اثر رتبه برتر کسب کردند

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: پرچم داران انقلاب اسلامی استان مرکزی دفاع مقدس رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است