Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاشیه های دیدار حساس دو تیم الشباب و النصر عربستان هنوز تمام نشده است، فدراسیون فوتبال عربستان تا اطلاع ثانوی حسین عبدالغنی سلیمانی را ممنوع الکار کرد

به گزارش طرفداری، تبعات دیدار دو تیم الشباب و النصر عربستان حتی پنج ، شش روز پس از پایان بازی نیز ادامه دارد و حالا می بینیم که حسین عبدالغنی به عنوان مدیر ورزشی النصر با رای موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت در فوتبال عربستان محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر خالد البطان، رئیس باشگاه الشباب نیز تا پانزده روز از حضور در ورزشگاه ها محروم است تا درباره جنجالهای به وجود آمده تحقیقات به طور کامل انجام شود.

در پایان دیدار دو تیم الشباب و النصر، جنجالهایی به راه افتاد که در این میان شعار نژادپرستانه ای نیز علیه گلزن تیم الشباب توسط حسین عبدالغنی به زبان آورده شد. یک دوربین در حوالی نیمکت النصر تصاویر مورد نظر را ضبط کرد تا حالا مهم ترین دلیل مرجع قضایی برای تصمیم گیری در این باره باشد. مدیران النصر البته در این مورد می گویند تصویر ناواضح عبدالغنی هیچ چیزی را مبنی بر توهین او نشان نمی دهد.

النصری ها نیز از رئیس باشگاه الشباب دست به شکایت زدند و او را متهم به تمسخر تیم خود و البته ناسزاهای نژادپرستانه علیه برخی بازیکنان خود کردند.

تیم الشباب، صدرنشین این روزهای فوتبال عربستان در دیدار برابر النصر توانست با 4 گل این تیم را در هم بشکند.

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم الشباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏