Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، رییس جمهوری در این جلسه ضمن اظهار تأسف از آسیب‌های وارده به زلزله زدگان و دستور تداوم خدمت رسانی به آسیب دیدگان، به دستگاه‌های مسئول دستور داد کوشش کنند تا تمام واحدهای ساختمانی آسیب دیده حداکثر تا پایان تیر ماه نوسازی، بازسازی و تعمیر شوند.

روحانی همچنین دستور تخصیص و تأمین منابع مالی لازم در این خصوص را به سازمان برنامه و بودجه کشور صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری در پایان، ضمن تشکر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی قدردانی کرد.

اختصاص کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به زلزله زدگان در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان

هیات وزیران در ادامه، با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده‌های آسیب دیده از زلزله در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

 تصمیم گیری درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال

دولت به منظور رفع اختلاف بین وزارت امور خارجه با سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال، مصوب کرد مبالغ ریالی فوق العاده اشتغال خارج از کشور و مأمورین ثابت، در محاسبه مالیات بر درآمد حقوق مأموران ثابت خارج از کشور بر اساس مأخذ محاسبه ارز پیش‌بینی شده، به منظور حل و فصل اختلافات موجود ملاک باشد.

 ارجاع اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی فدراسیون

هیات وزیران با توجه به ماهیت غیردولتی و غیرعمومی فدراسیون فوتبال و نظر به اینکه فدراسیون مزبور، فدراسیون حرفه‌ای است، تهیه و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانسته و آن را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعاده کرد.

پربیننده ترین تکرار سقوط دهه ۶۰در انتظار دلار؟ افزایش اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ حذف دلار ۴۲۰۰تومانی در ۶ماه دوم سال۱۴۰۰ منتفی است ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۲/۲ خرید خانه تا چه اندازه دشوار است؟ جزییات ثبت ‌نام جاماندگان یارانه‌های نقدی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی هیات دولت فدراسیون فوتبال خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی ، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

زنده یاد موسوی از جانبازان و خاندان شهدا بود. ایشان مدتی پیش بدلیل تشدید عوارض شیمیایی و نیز مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود اما با گذشت چند هفته جان به جان آفرین تسلیم و به برادر شهیدش پیوست.

برابر اعلام رسمی ، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شاخص ورزش خوزستان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۴ عصر از مسجد امام حسین فرهنگ شهر بطرف آرامستان بهشت آباد برگزار خواهدشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه را به جمعه فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900250

دیگر خبرها

  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود