Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@03:43:23 GMT

حداد عادل به گونه ای رفتار می کند که انگار پدر ماست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۹۸۴۰

خرداد: هادی ثروتی نوشت: جناب حداد عادل عزیز؛ جنابعالی برای برادران انقلاب محترم می باشید اما در سخنرانی اخیرخویش ؛ در جایگاه خاصی خود را فرض کرده و چنان تحلیل می‌کنید کانهم شما ودیگر پدران سالار آن شورا متولی و پدر ما هستید.
به دنبال بالا گرفتن اختلاف بین شورای وحدت و شورای ائتلاف هادی ثروتی، فعال و تحلیلگر سیاسی عضو جمعیت یاران انقلاب اسلامی - در مطلبی خطاب به حداد عادل نوشت: سلام بر پدر عزیز جناب حداد عادل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده بعنوان فرزندی از جریان اصولگرایی و امام و ولایت با شما صحبت میکنم واگر ضرورت نمی دانستم و جریانهای دیگر سواستفاده نمی‌کردند با شما درد دل اصولگرایی را بیش ازاین شکوه میکردم.
 جناب حداد عادل عزیز؛ جنابعالی  برای برادران انقلاب محترم می باشید اما در سخنرانی اخیرخویش ؛ در جایگاه خاصی خود را فرض کرده و چنان تحلیل می‌کنید کانهم شما ودیگر پدران سالار آن شورا متولی و پدر ما هستید  و دیگران...درحالیکه اگر به صراط امام (ره ) می‌بودید ، امام بزرگوار جامعه روحانیت و جامعه مدرسین را شاخص نقشه راه نظام قرار داده اند و سخنان سخیف جنابعالی به نوعی انحراف از دیدگاه امام و کم ارزش دانستن ومحورنبودن این تشکیلات قبل از انقلاب است دربرابر جریانهای تازه متولد شده و مدعی و پدر...
فرموده اید که روحانیت مبارز خودش راه افتاده و مستقل دارد اقدام می‌کند که محور وحدت شود، جناب حداد ؛باید روحانیت از چه کسی اجازه می گرفت که محور وحدت شود ، از هویت های پایین تر از خود یا ائتلاف و....یا باید ازاشخاصی همچون چمران و شما برادر عزیز و ...فکر می‌کنید که خود و تشکیلات خودخوانده اتان را که بنده در جمنا شاهد دسته گلهای به آب داده در شهر آفتاب و سایر مقاطع و انتخابات ها ی ائتلاف بوده ام  وتمایل به ذکر آن ندارم ؛ باید به علما اجازت می فرمودید که امرشان حلیت پیدا کند ؟ 
آنجا که روحانیت امر متولی بودن خود را رها کرد متولیان محل تامل داعیه پدری پیدا کردند و سنگ زیرین آسیاب شدند وسیاسی کاری هایی شد که از ذهن مردم در مجلس و ...دور مانده است.
شما خودتان دیگران را تعریف نمی‌کنید و به تعبیری بحساب نمی‌آورید و بعد مدعی می‌شوید. در بحبوحه انتخابات قبلی پایداری دعوت به همایش کرد و ۱۵۰ نفر در مسجد امام صادق (ع) جمع شدند .در حالیکه جمعیت یاران انقلاب در انتخابات قبل شما را دعوت کر د وبیش از ۷۰۰ نفر در سالن مسجد امام صادق(ع) جمع شدند درحالی که به شما  تذکرداده شد که چنین همایشی را هیچکدام از احزاب شما نمی‌توانستند برگزار کنند و شخص بنده ازشما خواستم که این جمعیت را جدی بگیرید اما شما نه تنها جدی نگرفتید و حتی شخص زریبافان را درلیست نگذاشتید بلکه باعث تفرق سایر جریانهای انقلابی شدید.
راستی آقای حداد؛ تابحال شما  و پدرهای متولی دیگر ازخود پرسیده اید که چرا بیش از ۴۰ حزب و جمعیت و جبهه هایی چون جبهه انقلاب و یاران انقلاب و...که ساختاری کشوری دارند و توسط دوستان شما به حاشیه رفته اند تلاش میکنند و شورای وحدت را تشکیل میدهند؟ 
برادر عزیزم؛ بنده بیش از این نمی‌گویم که نااهلان نامحرمان سو استفاده نکنند. لطفا آسیب شناسی بفرمائید و سپس بر جایگاه اجماع بنشینید برعلمای روحانیت که یحتمل درحرکت خالی از اشکال هم نیستند قضاوت کنید. به امر امام بازگردید که روحانیت نباشد شما نقشتان باز تعریف خواهد شد و پدرهای پیرامون شما را به خواب هایی که در آینده تفسیر خواهد شد رهنمون خواهند کرد و ...
تلک شقشقه هدرت ثم قرت.
برادر وارادتمند شما .ثروتی. برچسب ها: حداد عادل

منبع: خرداد

کلیدواژه: حداد عادل حداد عادل جناب حداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!