Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملکپور گفت: میزان زکات جمع‌آوری شده در استان طی ۹ ماهه امسال ۱۲۴ میلیارد ریال است که شامل زکات واجب، مستحب و فطره می‎ باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «علی ملکپور» امروز (یکشنبه ۳ اسفند) در نشست ستاد زکات و اقامه نماز این استان که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و مردم استان مشارکت خوبی در این خصوص داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زکات پرداختی در زمینه امور نیازمندان شامل تهیه جهیزیه، تامین هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه تحصیل، احداث، مرمت و بازسازی مسکن و تامین معیشت نیازمندان پرداخت شده است.

 

ملکپور با اشاره به منابع مالی این نهاد، تصریح کرد: 60 درصد منابع این نهاد از محل مشارکت‌ های مردمی و 40 درصد آن از منابع دولتی تامین می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از جذب 770 میلیارد ریال بودجه مشارکتی در سال جاری خبر داد و گفت: این بودجه شامل طرح‌های اکرام ایتام، صدقات و زکات بوده است.

 

حجت‌الاسلام «محمد کریمی» نیز در این نشست به اقدامات این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری 17 اجلاس نماز در مناطق استان، برگزاری دوره‌های آموزشی احکام در 35 شهر و روستا، تشکیل 7 گروه جهادی، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز و اتاق فکر، برگزاری دوره‌ های آموزشی ویژه دانشجویان، علما و اعضای هیئت علمی دانشگاه از جمله این اقدامات بوده است.

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری 26 مسابقه مطالعاتی نماز، اجرای طرح‌های کمک‌های مومنانه و مواسات، کمک به مناطق عشایری و تلاش برای تکمیل مساجد نیمه‌تمام با جذب کمک خیرین از دیگر اقدامات شده در سال جاری به شمار می‌رود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ره زکات چهارمحال و بختیاری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد