Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تا آخر بهمن‌ماه سال جاری، نزدیک به هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

سید حجت مدنی بیان کرد: این خودروها شامل تاکسی، وانت و نیسان بار، تاکسی ون و کامیونت بنزین سوز بودند که با نصب مخزن در سطح استان دوگانه‌سوز شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد، افزود: اجرای این طرح در سطح منطقه در 4 کارگاه مجاز تبدیل در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد انجام شده است.


مدیر منطقه اردبیل در ادامه تأکید کرد: دارندگان خودروهای عمومی جهت استفاده از این تسهیلات رایگان هرچه سریع‌تر در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز به آدرس اینترنتی GCR.niopdc.ir  مراجعه و ثبت‌نام کنند و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند. 


مدنی از تخصیص سهمیه گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی ویژه اسفندماه سال ۹۹ به میزان ۴۴ کیلوگرم برای هر خانوار خبر داد و ادامه داد: سهمیه گاز مایع مرحله هشتم خانوارهای شهری و روستایی فاقد لوله‌کشی گاز طبیعی، ویژه اسفندماه سال ۹۹ به میزان ۴۴ کیلوگرم برای هر خانوار می‌باشد.

 
به گفته این مسئول؛ سرپرست خانوارها با مراجعه به عاملین توزیع می‌توانند سهمیه خود را که با زیرساخت بانکی و به‌صورت الکترونیکی می‌باشد، اخذ کنند و این سهمیه تا آخر اسفندماه سال جاری اعتبار دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خودروهای دوگانه سوز حمل و نقل عمومی دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود