Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و کاهش دمای هوا از روز پنجشنبه در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی آسمان استان تهران را تا آخر هفته جاری صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد خبر داد و اظهار داشت: وزش باد در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شدیدتر خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از پنجشنبه شاهد نفوذ سامانه بارشی به استان تهران خواهیم بود، گفت: از روز پنجشنبه بارش پراکنده در استان تهران خواهیم داشت و این بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی اظهار داشت: از همان روز پنجشنبه نیز شاهد کاهش دما در استان تهران خواهیم بود و کمینه دمای هوا در این روز در تهران به یک درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مجتبی جلالی اداره کل هواشناسی استان تهران کاهش دما مشرق مدیر کل هواشناسی استان تهران روز پنجشنبه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بارش باران در تهران تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش باران در تهران تا ظهر شنبه
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود/ کاهش دما طی پنجشنبه
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان