Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات دولت در جلسه امروز خود با حضور ریاست جمهوری، تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانست و این اساسنامه را به مجمع عمومی این فدارسیون اعاده کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، موضوع تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال مطرح شد که در گزارش این جلسه آمده است: «هیئت وزیران با توجه به ماهیت غیردولتی و غیرعمومی فدراسیون فوتبال و نظر به اینکه فدراسیون مزبور، فدراسیون حرفه‌ای است، تهیه و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانسته و آن را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بعد از چندین سال کشمکش طی ماه‌های گذشته از سوی فیفا و سپس مجمع عمومی این فدراسیون تصویب شد اما به علت تغییر ماهیت این فدراسیون در بند یک اساسنامه، فیفا یک سال به فدراسیون فوتبال مهلت داد تا از طریق رایزنی با دولت و مجلس، تغییرات ماهیتی این فدراسیون را به تصویب نهادهای قانون گذاری در ایران برساند.

طبق بند یک اساسنامه، فدراسیون فوتبال به عنوان نهادهای مستقل، غیرانتفاعی، غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی شناخته شده است که این موضوع طبق قوانین جاری کشور و مصوب مجلس شورای اسلامی، دارای اشکالات قانونی است و به همین دلیل فیفا ضرب الاجل یک ساله برای حل و فصل مشکلات قانونی این موضوع در نظر گرفته است.

برچسب ها: اساسنامه ، فدراسیون فوتبال ، هیئت دولت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال هیئت دولت فدراسیون فوتبال تصویب اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی